Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
":194tgb5q]For et sinnsykt oppmøte!

Dette må ha vært ny rekord i drammensammenheng.

Tok en del bilder, så det dukker nok opp en bildetråd etter hvert. Lover ikke at det blir i løpet av kvelden. :)

ble bare oppmøte ja :D

Får si stor takk til deg da Bare_egil som dro igang drm tråden videre :)

Skrevet

se her ja. bra oppmøte folkens! skulle egentlig komme jeg også, men fikk litt trøbbel med bilen, og jeg orka ikke gååå.. typisk... :(

Skrevet
Derfor jeg bytta skilt.. Så slapp du Photoshoppe ;)

Hehe, angrer så sinnsykt nå kevin... Hadde jeg bare hatt det skiltet mitt så kunne jo de bildene jeg tok vært brukende til noe, men ser bare teit ut nå, med hvitt skilt...

Bra treff, kom ganske mange biler.. Topp;)

Skal se om jeg får lagt ut noen av bildene jeg tok.

Skrevet
ingen flere bilder fra treffet da?

**snipp**

Når man drar på et treff, og det blir fotografering, så er det da pokker meg ikke vanskelig å ta av skiltene på bilen sin hvis man er redd? Tar ikke mange sekundene.. Evt, kjøpe seg showplates som BreitBau har gjort (og jeg hadde på min forrige bil). PROBLEM SOLVED! Så slipper folk som [space] å bruke LANG tid å sensurere de forbanna skiltene til enhver som skulle sutre over at skiltene kommer på internett.. O - M - G!

Og det har jeg å si om DEN saken!

EDIT:

fjernet usakelighet fra min side.

Skrevet
ingen flere bilder fra treffet da?

[space] må først komme hjem fra hovedjobben, og fortsette på bimmersjobben med å sensurere alle skiltene til de pysene/latsabbene som ikke tør at skiltnummeret sitt skal komme på nettet..

For:

Når man drar på et treff, og det blir fotografering, så er det da pokker meg ikke vanskelig å ta av skiltene på bilen sin hvis man er redd? Tar ikke mange sekundene.. Evt, kjøpe seg showplates som BreitBau har gjort (og jeg hadde på min forrige bil). PROBLEM SOLVED! Så slipper folk som [space] å bruke LANG tid å sensurere de forbanna skiltene til enhver som skulle sutre over at skiltene kommer på internett.. O - M - G!

Og det har jeg å si om DEN saken!

Det er en ting å ha en mening ChrZZ men kalle folk for pyser, latsabber og sutrete fordi andre ikke har din samme oppfatning syntes jeg det lager dårlig luft.

Skrevet

1. Slipper å tenke på detta med skiltnummeret.. Nå hadde jeg faktisk glemt platene de første 10 minuttene. Men de kom frem da jeg oppdaga det.. Uansett er ikke jeg så nøye.. Reg.nr. er vist i det fleste tråder fra Gatebil Juli der bilen er avbildet så sånn er det da med den saken..

2. Jeg har Breitbau på skiltet, fordi det er det Rieger Infinity II har byttet navn til, og fordi dere da enkelt kan se at "Breitbau" er meg og det er min bil ;) Hadde det stått ChrZZ på bilen til ChrZZ i går hadde jeg også enklere kunne dratt den konklusjonen med at det faktisk VAR ChrZZ sin bil.. Derimot forsto jeg det da først når jeg kom hjem og så det var den bilen..

Gud så vi diskuterte jeg og vetu03 i går om hvem som eide de forskjellige bilene.. Vi lurte jo litt på om det var R.Andersen som hadde den gule e36'en, helt til vi fant ut at det var A-dekk :D

Jeg er forøvrig han i bla stripete hettejakke som lener seg over å ser inn i Radicalen.. Vetu03 er "Karius" der.. Noe som gjør meg til Baktus vel..

Skrevet
Det er en ting å ha en mening ChrZZ men kalle folk for pyser, latsabber og sutrete fordi andre ikke har din samme oppfatning syntes jeg det lager dårlig luft, men greit det ChrZZ jeg kan legge meg på samme lavmål jeg ;-). For min del kan du bare rykke og reise med slike type kommentarer for min del. Blærete tulling altså.

Vel, var vel egentlig feil av meg å kalle dem det. Beklager hvis noen følte seg truffet. Ble bare litt revet med. Endret nu.

MEN, det er FORTSATT helt på bærtur at folk krever at skiltnummer blir sensurert vekk, når dem kommer på et offentlig treff, og ikke gidder å fjerne skiltene sine!

Kanskje vi heller skulle ha sluttet å ta bilder på treffene da, så slipper fotografene å sitte hjemme for å sensurere. Så kan dere jo se hvor gøy det blir med et treff uten bilder i fra.

Skrevet
Det er en ting å ha en mening ChrZZ men kalle folk for pyser, latsabber og sutrete fordi andre ikke har din samme oppfatning syntes jeg det lager dårlig luft

Det er mulig det bare er meg, men jeg oppfattet ikke det der som spesielt blærete - bare en måte å skrive på for å litt mer "trøkk". :wink:

Men så tar jeg ikke meg nær av det tullinger (hey! samme greia :wink:) måtte skrive om meg på nettet heller. :twisted:

Jeg deler forøvrig Chrzz sitt syn på det med skiltene. Er man så utrolig redd for å bli tatt bilde av - ta dem av!

Skrevet

Ble bare litt provisert av deg ChrZZ og helt greit for min del du mener noe annet. Selvfølgelig ble noe av det jeg skrev også litt feil, skal stryke siste linje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...