Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat: Pulstar™ Pulse Plugs er en helt ny og revolusjonerende type tennplugg som representerer det største teknologiske fremskrittet innenfor tennpluggdesign på mer enn 100 år!

Greitt at bedre gnist har sine fordeler,men kan denne være såpass revolusjonerende som de påstår :?

Noen som har personlige erfaringer eller har tenkt å sprette noen sedler på dette produktet i nær framtid?

Link: http://www.tennplugg.no/

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hmm

"Drivstofforbruket reduseres

Dreiemomentet øker

Effekten øker

når bensina forbrenne mer så bør den vell og få litt mere suppe for att efekten skal økes?

Skrevet

Har spurt et par mekanikkere om dette og de sa stortsett det samme som jeg tenkte at dette høres lite sannsynlig ut bla. fordi alt er så nøye styrt av elektronikken uansett (var hovedsaklig snakk om på en E90 318i fordi min far spurte meg om dette).

Men er vel uansett grenser for hva en bedre gnist kan utrette?

Skrevet

Har vanskelig for å tru at forbrenninga er så dårlig med dagens plugger,at denne nye skal kunne gjøre så stor forskjell.

Kansje på en eldre bil med 2 ventils teknikk og heller dårlig utforming av forbrenningskammere,men ikke på dagens biler.

Godt mulig de har bedre gnist og lengre levetid,men den stoore bonusen tror eg uteblir...

Skrevet

"Gode resultater.

En standard toliters BMW rekkesekser ble brukt til testen hos TEF.

Motoren ble montert i benk, målt med standardplugger og deretter

med Pulstarpluggene. Ingen andre endringer ble gjort. Resultatet var en

reduksjon i forbruk på 9,2 prosent, økt effekt på 4,5 prosent (fra 155 til 162

hk), mens dreiemomentete økte fra 200 til 207 Nm, altså med 3,5 prosent."

http://www.tennplugg.no/images/stories/ ... en0608.pdf

Skrevet
Var disse standardpluggene nye da?

Sikkert sittet på bilen siden den var ny! 8)

Hvis du kjøper deg en ny bil med "standar" plugger og bytter til disse fantastiske pluggene, kan du si at du har trimmet bilen din da? Får jo mer hester av å bytte plugger enn å kjøpe effektanlegg! :shock:

Skrevet

Får vel neppe effekt ut av eksos heller, selvom produsentene påstår det - noen ganger er det motsatt, eller man kan få litt mer toppeffekt på bekostning av bunndrag osv. Men lyden gir jo mer følelse av krefter. Nei, det var vel offtopic det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...