monster11 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 i dag da jeg skulle skifte tilbage, lyste ikke den gul motorlampe.
LodeRunner Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Fortsatt litt skeptisk, men er de så drivstoff besparende som de påstår, så blir de vel snart påbudt - av hensyn til miljøet hehe
Wolfeh Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Hvorfor kom det lyset? Er jo bare en annen type lyspærer. Noen som vet hva det kan ha kommet av?
Deep Dish Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Hvorfor kom det lyset? Er jo bare en annen type lyspærer. Noen som vet hva det kan ha kommet av? Hvis du driver å putter lyspærer nedi plugghullene skjønner jeg godt at du får varsel-lampe på motoren.!!
marius paulsen Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Hvorfor kom det lyset? Er jo bare en annen type lyspærer. Noen som vet hva det kan ha kommet av? Hvis du driver å putter lyspærer nedi plugghullene skjønner jeg godt at du får varsel-lampe på motoren.!! hahahaha stusset litt på den jeg og.
Odd-M Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Jeg er ikke bare litt skeptisk for å si det sånn. Det er ikke den første leverandøren som lover gull og grønne skoger. Den "testen" har jo som sagt flere feilkilder. Forbruket vil med den målemetoden fra VG ha så mange feilkilder at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å ramse opp en gang. Jeg sier ikke at produktet er dårlig, men betydelige reduksjoner i forbruk har jeg absolutt ingen tro på.
Wolfeh Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Nå tenkte jeg på han som hadde E39 Og fikk gult lys i dashbordet. Glemte en quote, men tror da ikke det var så vanskelig å forstå hvis du har lest postene nedover i denne topicen.
Hansh Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Nå tenkte jeg på han som hadde E39 Og fikk gult lys i dashbordet. Glemte en quote, men tror da ikke det var så vanskelig å forstå hvis du har lest postene nedover i denne topicen. Vi var vel en del som stusset på hva en annen type lyspærer hadde med saken å gjøre?
Robbi3 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Har jo hørt om at denne tar knekken på din originale coil?
monster11 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 jeg merker ikke nogen forskjel før og når.men har kun kjørt ca 6 mil med dem jeg ved ikke hvorfor jeg fik gult mortor lys i dashbordet.
Hyggmaister Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Hvorfor kom det lyset? Er jo bare en annen type lyspærer. Noen som vet hva det kan ha kommet av? Quoter deg Wolfeh, så du kan lese (det jeg håper er) skriveleifen din svart på hvitt
Wolfeh Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Hahaha, så det nå ;D Jeg pleier å være relativt trøtt på torsdager ^^ Lang dag med kveldsskole osv.
monster11 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Forbruket på ca 1 mil er ca 13,7L/100 efter det som står i bilen. Skifte i dag tilbage til de gamle plugge og kjørte fram og tilbage til job ca 1mil, og nå er den nede på ca 10,6L/100 efter bilen
S.Arnesen Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 1355 kroner i dass Damn.... for 6 plugger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå