Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor kom det lyset? Er jo bare en annen type lyspærer. Noen som vet hva det kan ha kommet av?

Hvis du driver å putter lyspærer nedi plugghullene skjønner jeg godt at du får varsel-lampe på motoren.!! :shock::wink:

Skrevet
Hvorfor kom det lyset? Er jo bare en annen type lyspærer. Noen som vet hva det kan ha kommet av?

Hvis du driver å putter lyspærer nedi plugghullene skjønner jeg godt at du får varsel-lampe på motoren.!! :shock::wink:

hahahaha stusset litt på den jeg og. :lol:

Skrevet

Jeg er ikke bare litt skeptisk for å si det sånn. Det er ikke den første leverandøren som lover gull og grønne skoger. Den "testen" har jo som sagt flere feilkilder. Forbruket vil med den målemetoden fra VG ha så mange feilkilder at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å ramse opp en gang.

Jeg sier ikke at produktet er dårlig, men betydelige reduksjoner i forbruk har jeg absolutt ingen tro på.

Skrevet

Nå tenkte jeg på han som hadde E39 Og fikk gult lys i dashbordet. Glemte en quote, men tror da ikke det var så vanskelig å forstå hvis du har lest postene nedover i denne topicen.

Skrevet
Nå tenkte jeg på han som hadde E39 Og fikk gult lys i dashbordet. Glemte en quote, men tror da ikke det var så vanskelig å forstå hvis du har lest postene nedover i denne topicen.

Vi var vel en del som stusset på hva en annen type lyspærer hadde med saken å gjøre? 8)

• 4 weeks later...
Skrevet

Forbruket på ca 1 mil er ca 13,7L/100 efter det som står i bilen. Skifte i dag tilbage til de gamle plugge og kjørte fram og tilbage til job ca 1mil, og nå er den nede på ca 10,6L/100 efter bilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...