Joan E36 Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Nå ble jeg brått redd for å legge om dekk på felgene mine også Hadde mine felger sett slik ut hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Greit nok at de kan gjøre en liten feil, men dette er helt utrolig! Jeg trodde folk som kun jobbet med dekk og felg skulle klare denne jobben ganske greit, men dette er jo et bevis på at om man er glad i felgene sine så bør man ta bilder før man leverer de for å ha bevis. Håper du lykkes med forsøket ditt med å få dekket skadene! Lykke til!
Christian Nyegaard Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Er dere i Oslo området noen gang og har behov for å få gjort dette ta en telefon til Christer på dekkskift.no. Der har du en bilentusiast med skikkelig utstyr i kjelleren på en låve utenfor lillestrøm som virkelig vet hva han driver med . Kjenner ham kun gjennom å ha vært kunde der i noen år nå og er ikke snakk om at jeg skal bruke noen andre dekkbutikker. Kamerater som har blitt med for turens skyld er også faste kunder der ute nå. Billig og har full kontroll på hva han driver med og det har gutta som jobber for han også.
S.Hafsmo Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 jeg bare skriver meg på her for å følge med. trasig at slikt skal skje. spesielt hos dedikerte omleggingsverksted. frøkna dulta borti ene fremfelgen min heromdagen (hadde dem av for å bytte noen stag/foringer). da gikk den med "forsiden" først rett i betongen. skader rundt hele felgen. dog lite erstatning å få der i gården.
morteym Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Jeg velta en bbs-felg over for å spyle den på baksiden. Bang, der lå det en stein nedi gresset Typisk. Var såååå forsiktig når jeg tok dem ut av garasjen og sånt
S.Arnesen Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Jeg velta en bbs-felg over for å spyle den på baksiden. Bang, der lå det en stein nedi gresset Typisk. Var såååå forsiktig når jeg tok dem ut av garasjen og sånt da hadde jeg knust steinen med slegge... også lima den isammen igjen for å knuse den nok engang
Dr_S Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Polakker på Blå Ring? Må ha kommet nå nylig de da. De er jo dyrest i byen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå