Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå,her har det blitt kommentert ser eg,og det er jo kjekt det ! :D

Er opp&ned med ryggen,kompenserer med Ibux + smertestillende når dagene blir litt for drøye,men skal ikke klage (altfor mye ihvertfall )... stort sett går det bra bare eg begrenser meg.

Har ikke fått gjort noe med bilen nei,har vært mye arbeid og vedlikehold på biler og tilhengere som har måtte prioriteres.

Samt at garasjen ser ut som en slagmark pga det overnevnte hehe...

Men har jo en god nyhet,og det er at en kompis har sagt at han vil være med å bygge videre på denne bilen sammen med meg,noe som kan vise seg å bli uvurderligt til hjelp!! :D:D

Vi har også diskutert å bygge et lavbudsjetssbygg i tillegg samtidig for å ha noe å rase rundt med på Gatebil i tilfelle vi ikke kommer i mål med 550'n til sommeren.

Kan bli en spennendes høst&vinter,så dere får bare smøre dere med tålmodighet og følge med videre.

Takker for oppmuntring og støtte fra dere,alltid kjekt å vite at noen liker det en driver med !

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å høre at du har noen greie stunder med tanke på smertene i ryggen. Ønsker deg og din kompis lykke til videre med bil bygging.:)

Bare et spm, har du den enheten, sverd som folk kaller det som styrer kuppe vifta på e34 til salgs? Noen har sverd og noen har et mye mindre og enklere regulerings enhet. Kuppe vifte relle/motstand.

Mitt er deffekt og trenger et slik sverd.

Mvh runar

Vi har også diskutert å bygge et lavbudsjetssbygg i tillegg samtidig for å ha noe å rase rundt med på Gatebil i tilfelle vi ikke kommer i mål med 550'n til sommeren.

Kan bli en spennendes høst&vinter,så dere får bare smøre dere med tålmodighet og følge med videre.

Takker for oppmuntring og støtte fra dere,alltid kjekt å vite at noen liker det en driver med !

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har eg ikkje til overs,skal beholde vifta og varmeapparatet i bilen for å få den noelunde brukervennlig til "daglig" bruk på vei også ;)

Får vell kjøpe på ebay.

Koster 6000.- får en ny orginal en.!!!!

Gobedring og lykke til videre med ryggen og bilen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy å faan for en vilje du har. Dette har vært helt utrolig og lese. Lest gjennom dine 52sider her jeg sitter i tyrkia, mens dama har kjefta. Har jo trossalt blitt sittende noen minutter. Er jo en del ord og uttrykk jeg ikke er helt kjent mee enda ser jeg. Men det har uansett vært ålreit og lese selvom jeg ikke kan så mye. og etter jeg leste dette får jeg bare mer og mer lyst til og lære. Håper du får begynt på bilen snart, med en rygg som holder og et hus som står! Du har innsatsvilje som en 1000gamp du. Lykke til videre. Mvh lars erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har eg ikkje til overs,skal beholde vifta og varmeapparatet i bilen for å få den noelunde brukervennlig til "daglig" bruk på vei også ;)

Får vell kjøpe på ebay.

Koster 6000.- får en ny orginal en.!!!!

Gobedring og lykke til videre med ryggen og bilen!:-)

dra på et bilopphuggeri og se! er verdt å ta en titt, og du kan jo være heldig å finne et!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Nei det har eg ikkje til overs,skal beholde vifta og varmeapparatet i bilen for å få den noelunde brukervennlig til "daglig" bruk på vei også ;)

Får vell kjøpe på ebay.

Koster 6000.- får en ny orginal en.!!!!

Gobedring og lykke til videre med ryggen og bilen!:-)

dra på et bilopphuggeri og se! er verdt å ta en titt, og du kan jo være heldig å finne et!

Fikk tak i!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Har nå lest gjennom alle 51 sidene dine, og må bare si at jeg er kraftig imponert! et av de bedre byggene jeg har sett

fantastisk utførelse, og for ikke å snakke om forklaringer og bilder!

synd at man skal være så plaget med ryggen, får håpe det ordner seg etterhvert.

Lykke til med både bil og helsa, blir å følge godt med her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Lest igjenom samtlige sider og siden det er stille, betyr vel det at tid/ryggen krever sitt og at bilen samler støv.

Dette er jo et mildt sagt omfattende prosjekt, og det hadde vært morsomt å sett den ferdigstilt, men fremdeles er helsa viktigre!

Ville bare ønske deg og prosjektet alt godt!

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven døtte, det var den kvelden. har lest hele tråden, og er nødt til å si som alle de andre. Respekt! utrolig hva man får til hvis man vil. trodde ikke mine egne øyer når jeg leste at du fikk godkjent. fantastisk! håper alt går bra med Ryggen, huset og 12'ern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...