E36Cab1 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Bestilte Plastigage for over 1,5 uke sia,må visst purre på de Burde jo ha dukka opp etterkvert... Jaja...Motoren i bilen(M20'n) funka ikke når eg kjøpte bilen,så eg gjorde litt feilsøking på den just4fun Må visst slepe den til verkstedet likevel,var jo omtrent null kompresjon i den. 8kg på syl.6 og deretter 4 - 3,5 - null utslag - null utslag - 2,7kg. Har stått bekledd i denne posituren siden kjøpet Bilde av den lokale sneglehus-bestanden Den minste KKK'n vurderes solgt,kun gått ca 4000km(stod på en Peugeot306Hdi) Kjeedeligt å gå og vente på deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Tok litt karosseri arbeid på en firmabil idag,fikk tid til litt putlearbeid mens lakken skulle tørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Kommer det til å blir noe annet enn hjulspinn med denna mannemaskinen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 It depends...har 10" felger som skal på med 265 dekk så satser på at den skal få grep med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Ja med 10" så skal vel det i teorien funke, så får vel praksisen vise hva den har og by på! Edit: Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Gromt! Håper at den utseendemessig blir like grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 spennende prosjekt, kommer til å følge med her! har du noen planer utvendig av bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 hva forventer du av effekt på denna doningen da?? fett prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Ja med 10" så skal vel det i teorien funke, så får vel praksisen vise hva den har og by på! Edit: Skriveleif Begynner med de felgene som står på bilen,får sjå korleis de blir å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 spennende prosjekt, kommer til å følge med her! har du noen planer utvendig av bilen også? Har delvis lagt planer for den,blir å ribbe bilen helt og fikse eventuelle skavanker først og fremst. Så muligens litt bredding og ny lakk,lurte på en blåfarge muligens . Satser på å få den nokså strøken utvendig også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 hva forventer du av effekt på denna doningen da?? fett prosjekt! Effekt vil eg ikkje spekulere i enda trur eg,får vente til den blir bremsa. Skal oppgradere med nye pumper,dyser,datasprut,tenningsystem og 2 rimelig store turboer+ic så en rimelig grei effektøke forventer eg iallefall. Men som sagt,vil ikkje bare slenge rundt meg noen teoretiske tall enda Vil oppdatere etterhvert som prosjektet skrider frem,bare kjekt med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Da var planen for utseende endra,har nå bestemt meg for korleis den skal sjå ut etter litt shopping i "utlandet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Satan for en arbeidsinnsats! Fortsett videre, dette skal jeg følge med på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingrs Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 herlig prosjekt! ta her bli nok ganske så rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Takk for det gutter!! Gleda meg til å begynne å montere nå,men venter på den helv¤#&" måletråden Ringte og etterlyste den idag,han skulle purre på leverandøren og ringe meg opp igjen. Det skjedde jo aldri... Skal iallefall hente toppakningene samt topplokksboltene hos Bmw denne uka,då er alt på plass for å montere. Oh yess... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå