Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Heisann karer!

Først og fremst,hjertlig takk for alle hilsner og lykkeønskninger!! :)

Kan meddele at operasjonen ser ut til å ha gått bra. Kirurgen fant 3 store prolaps på L5/S1 skiva mi,det eine hadde gått inn&ut av skiva alt etter belastning/vridning. Dette gjorde sitt til at eg har hatt noen ekstremt dårlige og smertefulle dager siste tiden sa han.

Første eg gjorde etter å ha våkna av narkosen var å slå med håndflatene på låra,og kjente heldigvis at førligheten var der [-o<

Har nå gått 1mnd siden operasjonen,og skal begynne med fysio-terapi imorgen. Har prøvd å bevege ryggen litt,men musklene er som granitt,så trening/rehab trengs ja! :)

Håper dette går bra,og at opptreninga vil forløpe seg smertefritt og uten tilbakefall.

Er nesten helt smertefri nå,for første gang siden 2006,og det føles helt UTROLIG godt,kan nesten ikkje beskrive det(så da skal eg la være å prøve også hehe..)

Angående bilen så har det skjedd lite&ingenting(forståeligt nok..).

Men har kjøpt/bestilt følgende deler:

Vannpumpe

Termostat

Verktøy for innstilling av kammer

24stk vipparmer

3 tuber innkøyringspasta for kam&vipparmer

2stk Schrick kamaksler

+div pakninger,o-ringer osv som eg mangla

Så ringte eg Biltilsynet igjen idag,da eg ikkje har fått noe mail eller papir fra de.

Pga sykdom og lang påskeferie hadde han ikkje fått gjort dette enda,men lovte å sende meg alle papira fra SFOOR samt det offisielle vedtaket om godkjenning av NA V12.

Spurte om han også hadde fått svar fra SFOOR på den siste mailen eg sendte han,der eg forlangte en redegjørelse angående påstandene deres om endra avgass ved turbo-montering.

Jepp,det hadde han! "Vi anser saken som ferdig-behandlet!" eller noe sånt hadde han fått fra SFOOR.

Tydelig noen som har vanskeligt for å forklare og begrunne sine egne påstander,sa eg da...

Han(BT) var enig med meg,og syns skrivet mitt var bra formulert,og anbefalte meg derfor å klage vedtaket fra SFOOR inn til Vegdirektoratet.

Skulle sende med klage-info ilag med de andre papira mine.

Så for å kort oppsummere:

Skal på rehab nå,og kommer kansje i gang igjen om rundt 1 mnd :)

Deler som trengs for å få start på motoren er på vei!

Skal samle sammen tidligere sendte papir,og formulere en velformulert klage til Vegdirektoratet.

Så dette blir nok en spennende sommer vil eg tro,uansett!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått og lykke til videre :wink:

Skal selv begynne med fysioterapi snart etter å ha gått med rakt bein i 2 mnd. Sikkert fin og stiv i kneet ja :roll:

Og lykke til med bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S.Hafsmo & Astri: Takker,ser lyst på tilværelsen nå!!

Angående klagen er eg redd det er til liten nytte,da Vegdirektoratet antageligvis ser på SFOOR som en gruppe der de rette beslutninger taes ved hjelp av stor kompetanse innafor dette feltet.

Men eg tror de har tatt sin avgjørelse utifra antagelser og uten å virkelig reflektere overfor mine synspunkt og dokumentasjon på de virkelige hendelsesforløp ved et slikt bygg,og de faktisk gjeldende Kjøretøyforskrifter. Så håper på en god dialog,og blir skuffa viss det blir et enkelt "NEI"....

Lars89: Takk :)

Kjipt å gå slik i 2 mnd,men antar du er like glad som meg at det ikkje er midt på sommaren nå,men kun vår :wink:

Da går en heldigvis ikkje glipp av det meste av sommer&sol!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Genialt å høre att alt gjekk vel.

Har kjørt om dalen for en liten avlastning for dei jævla trange uoversiktlige veiene langs fjorden eit par ganger til og fra jobb, og alt har sett mistenklig dødt ut rundt garasja di.. blir vel forskjell no i nermaste framtid vil eg tru.

Den dekoren din hadde våre genial og fått kopiert hos Fletens dekor, er det mulig eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer her ja hehe...

Har faktisk tenkt på å ta med meg dekoren oppom Fleten og fått de til å lage duplikater,men har det for meg at dette vil koste endel da det er mangen smådeler og sikkert intrikat å kopiere.

Skal sjekke opp i dette og gi deg en pris,men det blir vel tidligst til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg lest meg gjennom alle 28 sidene her, og må si jeg er mektig imponert over hva du har fått til med denne bilen! Blir gromt å se når du får denne på veien:D

Ellers må jeg innrømme at man kan bli litt missunnelig på slik kunnskap, kunne virkelig tenkt meg å pussle med slikt selv og ikke måtte sette bort alt arbeidet, dyrt blir det fort også:P

Bra å høre at ryggen ble bra, du får ha lykke til med opptrening, også får du ikke springe for fort etter damene i sommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...