Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Har svinghjul,komplett cluth med 6 pucks sinter å 2 kasser viss det er int.

Kassene må opp men det går fint å pare sammen 1 strøken av begge i alle fall :oops:

Du kan sende meg priser og info om tilstand for svinghjul og komplett clutch på PM,manuell girkasse har eg liggende så det trenger eg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sendt han en mail angående dette,så får vi se om han vil dele dette med meg ;)

Men noen BT gir jo blaffen i avgass,mer fokusert på bremser osv så praksisen er veldig varierende.

Kommer vel ikke som et sjokk for noen at eg ikke har fått svar fra verken BT eller Vegdirektoratet angående klagen min hehe..

Har fått T4 flensene+pakninger,samt 4" V-bandsklemmer+flenser til eksos nå,skal av og ta bilde av de orginale eksosmanifoldene,tegne opp de ulike måla i paint eller noe og sende de til Sverige slik at de kan lage grenrørsflenser til meg der i 10mm svartstål.

Rør skal være på vei inn as we speak.

hei!

har leste hele tråden din flere ganger det siste halvåret, vil si du har bra pågangsmot på tross av rygg problemene. det er ingen tvil om at dette blir et rått bygg når det er ferdig, stå på !

anngående at du ikke har fått svar på søknadene dine ville jeg vist til forvaltnings loven paragraf 11a. det loven omfatter er at - på alle søknader du sender til offentlige instanser har du krav på å få et brev hvor instansen forteller deg at søknaden er motatt, er underbehandling og antatt behandlings tid.

http://www.lovdata.no/all/tl-19670210-000-003.html

rett meg om jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bilde i Gatebil! :wink:

Fekk litt Karasjokk når eg såg bilde av bilen min samt det de hadde skrevet om den :lol:

Trodde en måtte sende inn bilder og tekst til det bladet,sakser de kun ting fra nettet som virker intressant eller?

Men var jo kjekt at de ville ha den med da,spesielt med det mest kjedelige bildet av hele prosjektet hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt han en mail angående dette,så får vi se om han vil dele dette med meg ;)

Men noen BT gir jo blaffen i avgass,mer fokusert på bremser osv så praksisen er veldig varierende.

Kommer vel ikke som et sjokk for noen at eg ikke har fått svar fra verken BT eller Vegdirektoratet angående klagen min hehe..

Har fått T4 flensene+pakninger,samt 4" V-bandsklemmer+flenser til eksos nå,skal av og ta bilde av de orginale eksosmanifoldene,tegne opp de ulike måla i paint eller noe og sende de til Sverige slik at de kan lage grenrørsflenser til meg der i 10mm svartstål.

Rør skal være på vei inn as we speak.

hei!

har leste hele tråden din flere ganger det siste halvåret, vil si du har bra pågangsmot på tross av rygg problemene. det er ingen tvil om at dette blir et rått bygg når det er ferdig, stå på !

anngående at du ikke har fått svar på søknadene dine ville jeg vist til forvaltnings loven paragraf 11a. det loven omfatter er at - på alle søknader du sender til offentlige instanser har du krav på å få et brev hvor instansen forteller deg at søknaden er motatt, er underbehandling og antatt behandlings tid.

http://www.lovdata.no/all/tl-19670210-000-003.html

rett meg om jeg tar feil

Takk for det,prøver så godt eg kan,men har mye annet på gang også så ting tar tid. Er midt i en overhaling av en Mercury 40hk påhengs nå ;)

Har sendt BT-mannen en mail der eg etterlyste svar på klagen,og en ny hentydning til at han kan faktisk godkjenne bilen min med turboer ettersom han har myndigheten til dette,og stort sett er enig med mine teorier og bevis.

Men er nå snart en halv mnd siden eg sendte mailen,så må nok ringe til han for å få svar... :roll:

Mulig du har rett i det du sier,skal spørre han om dette er korrekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jadda...ting tar tid...venter fortsatt på grenrørsflenser fra søta bror,blir lite bygging uten dem.

Ringte karen på BT idag,og ifølge han skulle saken opp iløpet av september mest sannsynlig.

Saken kunne vippe begge veier så det blir jo spennendes å høre fra "the big boys" ;)

Har i tillegg kjøpt meg noen brukte M5 8x17 replika banefelger av en hyggelig kar her på Bimmers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda...ting tar tid...venter fortsatt på grenrørsflenser fra søta bror,blir lite bygging uten dem.

Ringte karen på BT idag,og ifølge han skulle saken opp iløpet av september mest sannsynlig.

Saken kunne vippe begge veier så det blir jo spennendes å høre fra "the big boys" ;)

Har i tillegg kjøpt meg noen brukte M5 8x17 replika banefelger av en hyggelig kar her på Bimmers. :)

Kastende stjerne?

Det er nesten frekt om du får godkjent bilen! :P Men det er vel fortjent og veldig gøy hvis du får det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har vært litt dårlig på å oppdatere denne i det siste,har holdt på med litt diverse,bl.a karosseriet.

Hjulhusa har blitt renslipt for understellsmasse,og når været tillater det skal eg få låne skikkeligt utstyr av en eg kjenner for å få sandblåst resten av bilen under osv slik at eg kan få breddet bilen samt lagt på epoxygrunning.

Bakakselen samt bensintanken er komt ned,og har fått diverse deler i hus fra inn- og utland.

60ltr racing fuel cell m/skum

Stålomspunnet drivstoffslanger m/koblinger

2 stk Trickflow drivstoff-filtre

Komplett M5 bakstilling

M5 bakbremser og 750i 4 stemplet forbremser (324x30)

750i sperredifferensial m/drivaksler

Så var det dette med BT,SFOOR,Vegdirektoratet osv angående godkjenning da.......

Har ikkje hørt noe fra de siden i sommar da eg snakket med de sist,så eg fant ut det var best å ringe BT for å få navn&nummer til de som behandlet klagen hos VD.

Snakket med karen på BT,og han sa at vedtaket om godkjenning var blitt omgjort!

"Du får bilen din godkjent som skissert i søknaden din MED twin turbo! Vi kommer til å sende deg vedtaket om godkjenning med turboer på denne bilen og du kan dermed fortsette å bygge."

Må sei eg er mektigt lettet over dette vedtaket,og det viser bare at alt arbeidet mitt med dette var vel verdt anstrengelsene!!!

Wohoo!!! :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...