egil s Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Som nevnt i tråden om min 850. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89701 Så har jeg også kjøpt meg en 2004 M3 SMG fra Tyskland. Bilen er Carbonsvart, Svart nappa skinn, børstet shadowline alu liste inni og høyglans shadowline utvendig. Bilen har omtrent det man fikk av utstyr så jeg er veldig fornøyd med den. gått 99.000km, èn voksen eier, full service historikk og og vedlig bra stand. toppfarts sperren er fjernet or jeg var oppe på 290 på autobahn i går, ville ikke stoppe riktig ennå, men jeg måtte gi meg grunnet trafikken. her er iallefall bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Grom bil!! Moro å kjøre gris på autobahn. Ufattlig kick å sette på cruise i 250 kmt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Grattis med ny og kjempeflott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Gratulerer med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Lekker bil! E46 ser så mye bedre ut med 16/9 navi, nydelig! Men trodde 04 modellen hadde facelft fronten, eller er det bare jeg som ikke følger med? E46 coupe/cabrio fikk jo facelift i 03. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Da var grombilen på plass ser jeg Så veldig fin ut. Vet du hva de felgene heter? De første M3 felgene e46 m3 kom med er litt annerledes mener jeg. M3 fikk aldri faclift, litt rart egnetlig. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 fordi den er feit nok som den er grattis med flott M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 det sykeste var å ligge i 240 og gire ned...... 4 gir går til 220, da har man 2 gir igjen...... M3 fikk aldri facelift nei, uvisst grunn, men panser og framskjermene er jo i aluminium og helt forskjelige fra standardutgaven, kan være noe der. M3 kom jo først i 2001, så det kan vel også være at BMW ikke ville ha en facelift etter kun 2 år. M3 fikk forøvring LED baklyktene i 2003, det er den enest "faceliften" som er gjort på disse. Så e jo motoren litt annelades fra 2003, de tidligere modellene hadde litt motorproblemer, veiv og kammer mener jeg det var. Aner ikke hva felgene heter nei, stemmer nok at de er anneledes enn de tidligere, men disse er 19", 18" var standard, kan være derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Gratulerer med en veldig flott M3. Carbonsvart er pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Nice ride! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Er nok det som er grunnen at de ikke så det som nødvenig med faclift etter kun 2 år. Som sagt over her så er den er feit nok som den er. Skal ha 19" til sommeren, så synes de felgene er skikklig fine, mye finenere enn "standard" felgene til M3. De er en av kanidatene i hvertfall. Greit å ha hele vinteren for å besteme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Gratulerer med fin M3 E46! Ser ganske strøken ut på bildene. De første modellene hadde "underdimensjonerte" rådelager (etterhvert tilbakekalling/ utvidet garantisak) som kunne resultere i motorras, men ble vel retta opp i midten av 2002. Det er vel ingen forskjell på felgene bortsett fra at 19" har annen fassong enn 18", som egentlig ikke er noe fine... Grunnen til at det ikke kom facelift på M3 er at pre-facelift ser bedre ut enn facelift. Ok, det er en subjektiv oppfatning, men den er delt av majoriteten etter mitt inntrykk. BMW tok en klok beslutning der Facelift er lissom ikke helt E46, det var et feilsteg i mine øyne, men det finnes jo noen fine facelift (ser ganske bra ut med M3-fanger). Tips til første mod: Sølvpærer i blinklysa foran. Selv har jeg noen med blåskjær i (når de ikke lyser). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Det er i hvertfall ganske stor forskjell på 18" og 19" i hvertfall. 18" liker jeg ikke, men 19" derimot 18" 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Jeg hadde 1.generasjons e46 m3 replica på min 316, og jo, det er forskjell, de som vises over her, i 18" er 1.gen. de i 19" er 2.gen! Hvis man ser nøye, ser man at 1.gen har mer markert "inn-kant" eller hvordan jeg skal forklare d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Fin m3, om en i noe standard fargevalg. Hvordan fungerer SMG på ikke-csl? 850'en går vel bedre enn M3'n pga 400nm, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå