Gå til innhold

Min nye 2004 M3, nye bilder side 4

egil s
 Share

Anbefalte innlegg

Som nevnt i tråden om min 850. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89701

Så har jeg også kjøpt meg en 2004 M3 SMG fra Tyskland.

Bilen er Carbonsvart, Svart nappa skinn, børstet shadowline alu liste inni og høyglans shadowline utvendig.

Bilen har omtrent det man fikk av utstyr så jeg er veldig fornøyd med den.

gått 99.000km, èn voksen eier, full service historikk og og vedlig bra stand.

toppfarts sperren er fjernet or jeg var oppe på 290 på autobahn i går, ville ikke stoppe riktig ennå, men jeg måtte gi meg grunnet trafikken.

her er iallefall bildene.

gq8vj786pz6ezxafmysu.jpgcolpechbd2n5m1nccekw.jpgm4e9c9m0b93dsj3sbxew.jpg

x3152jff6sk5shhl3we5.jpg

xquw92hno5zvtnk5r6iy.jpg

t0z5k6rodlixugtlndsl.jpg

nuyygy51ggtv2o6jvje8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det sykeste var å ligge i 240 og gire ned...... 4 gir går til 220, da har man 2 gir igjen......

M3 fikk aldri facelift nei, uvisst grunn, men panser og framskjermene er jo i aluminium og helt forskjelige fra standardutgaven, kan være noe der.

M3 kom jo først i 2001, så det kan vel også være at BMW ikke ville ha en facelift etter kun 2 år.

M3 fikk forøvring LED baklyktene i 2003, det er den enest "faceliften" som er gjort på disse.

Så e jo motoren litt annelades fra 2003, de tidligere modellene hadde litt motorproblemer, veiv og kammer mener jeg det var.

Aner ikke hva felgene heter nei, stemmer nok at de er anneledes enn de tidligere, men disse er 19", 18" var standard, kan være derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det som er grunnen at de ikke så det som nødvenig med faclift etter kun 2 år. Som sagt over her så er den er feit nok som den er.

Skal ha 19" til sommeren, så synes de felgene er skikklig fine, mye finenere enn "standard" felgene til M3. De er en av kanidatene i hvertfall. Greit å ha hele vinteren for å besteme seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin M3 E46!

Ser ganske strøken ut på bildene. De første modellene hadde "underdimensjonerte" rådelager (etterhvert tilbakekalling/ utvidet garantisak) som kunne resultere i motorras, men ble vel retta opp i midten av 2002.

Det er vel ingen forskjell på felgene bortsett fra at 19" har annen fassong enn 18", som egentlig ikke er noe fine...

Grunnen til at det ikke kom facelift på M3 er at pre-facelift ser bedre ut enn facelift. Ok, det er en subjektiv oppfatning, men den er delt av majoriteten etter mitt inntrykk. BMW tok en klok beslutning der :)

Facelift er lissom ikke helt E46, det var et feilsteg i mine øyne, men det finnes jo noen fine facelift (ser ganske bra ut med M3-fanger).

Tips til første mod: Sølvpærer i blinklysa foran. Selv har jeg noen med blåskjær i (når de ikke lyser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...