bmw520is Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Siden jeg er ny her på forumet, legger jeg ut bilder av bilen og litt informasjon omden:-D Bmw 520i 24w 90mod Bilen har 60/40 senking Har tenkt å gjør noe med den, men er ikke helt sikker hva, noen som kan komme med noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Tja hadde hjulpet med bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Velkommen til bimmers . Litt vansklig si hva du kunne gjort med bilen din uten flere opplysninger eller bilder. Se om du kan få slengt ut noen bilder så skal vi nok gi våre synspunkter . Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520is Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Fant ut jeg måtte kopier inn linken, men nå er bilden ut:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 fjern det rattet og få inn et mtech2 istedet,ellers synes jeg ikke styling passer på enslik bmw, kun senk og skikkelige kant felger ,rondell58 eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Så jo veldig grei ut. Men er alltid rom for forbedring .Ville satsa på nye seter, ratt, girkule og felger på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Skjørt, shadowline, mtech fangere, nytt ratt, ny girkule, ny eksos, nye baklamper, fjerne soting og øyelokk.. Fin bil, fine hjul og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hva du kunne gjort. Utseendemessig: Sorte DE lykter, ratt, girkule, pedaller, skiltplater, leppe på frontfanger og bort med sorte filmen på frontruta er kansje noe kunne tenkt på. Ellers syntes jeg denne så grei ut jeg . Hold den mest clean om du sjønner . Bruk heller penger på det teknisk. (burde ikke denne tråden ligget under annet enn teknisk?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 jo den burde ha ligget under prosjekt eller biler. Men som alle andre har sakt, bytt ratt og hold den clean. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå