Jump to content

Med eller uten lyktelister?  

37 members have voted

1. 1. Med eller uten lyktelister?

• Med
      10
    • Uten
      28

Recommended Posts

Posted

Har kjørt med lyktelister ett år nå, men her en dag bestemte jeg meg for å ta av på ene sia, og laga meg selv noe å tenke på :P

Hva synest dere? Er bilen finest med eller uten?

Sinterre og tøffere er den nok med, men er den finerre?

Både med og uten lyktelister på bildet, for dem som ikke legger merke til det.. Passasjerside uten, førerside med..

Sorry for mørkt bilde ..

medelleruten.jpg

• Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted
Selvfølgelig skal den være uten.. Det ser helt dust ut med lyktelister... Bilen ser søvni og teit ut...

Eller ser den bare bøs å barsk ut med?

Spørs kanskje hvor gammel man er som ser d ;);)

Jeg synes både og så jeg bytter litt på, men har kjørt mest med listene, synes den ser bøs å sinna ut i tryne da..

Posted

Har kjørt med jeg også, tenkte å prøve uten her en dag, og det er iallefall ikke noe styggere!

Posted
Selvfølgelig skal den være uten.. Det ser helt dust ut med lyktelister... Bilen ser søvni og teit ut...

Eller ser den bare bøs å barsk ut med?

Spørs kanskje hvor gammel man er som ser d ;);)

Jeg synes både og så jeg bytter litt på, men har kjørt mest med listene, synes den ser bøs å sinna ut i tryne da..

Du treffer nok blink med den uttalelsen der! Jeg kjørte med lister til jeg ble "voksen", nå kunne jeg aldri drømmt om å montere de igjen.

Personlig så synes jeg e30 skal få være kosmetisk noenlunde original jeg!

Så kan ungdommen slå seg løs på e36 :D

Posted

Er bare en jeg vet om som er bøs og barsk og som ser trøtt ut og det er Rambo! Ser ut som han kunne sovnet på flekken... Få listene av :)

Posted

Ser jo direkte sløv og søvnig ut med lyktesenkerne, finest uten hvertfall på m3en.

Har det selv på min nå men den er tilnermet orginal og har ikke giddet ta de av fra forige eier.

Posted

Lyktelister på E30 avhenger helt og holdent av fargen på bilen. Farger som gir skikkelig kontrast mot den sorte plasten og de mørke lyktene, skaper fin effekt med lyktelister. På mørke biler er det helt bortkastet. Gul, rød, lys blå, hvit etc funker dritbra med lyktlister.