Gå til innhold

bmw i ulykke, uten at det står BMW

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Slutt å syt over hver gang det står "BMW" i en avisartikkel da... Fei for egen dør, kjør som folk (og bruk blinklys) og drit i hva andre mener...

ståt opp med feil bein i dag eller????det er nemlig KUN BMW som blir nevt i slike artikler i denne avsien... aldri uadi opel el lignene er det han mener,har merket dette sjøl og.kansje ikkje en vanlig leser gjer det,men noen merker det fatktisk.kan ha lit mec holdongen til personen som skriv inlegget og da?

men lite å lage en stor duskusjon av da egentlig?mye ant som er hygligere og duskutere en ting angående ulyker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av idioter i trafikken så er det jo en overrepresentasjon av folk med luksusmerker som BMW, Audi, Mercedes etc. Når man kjører det som for mange kan betegnes som et luksusmerke så er man i tillegg bedre synlig enn i en Toyota Corolla og burde derfor ligge litt lavere i terrenget. Synes det er tåpelig at folk her føler seg så truffet av at det står BMW i en artikkel istedet for å heve seg over det. Har man rent mel i posen og aldri bryter trafikkloven trenger man ikke å bry seg. Og kjører man litt mer aktivt og stikker seg litt mer ut i trafikkbildet (noe jeg er sikker på at noen synes jeg gjør siden jeg som regel ligger 20km/t over på E6 og kjører forbi) så bør man bare ta konsekvensen av at bilmerket nevnes i negative ordelag. Ser også at BMW nevnes oftere enn andre merker, men skjønner ikke at det er nødvendig å opprette en ny tråd hver gang man kommer over en avisartikkel og starte diskusjon enten fordi det står at det er BMW eller som her fordi det ikke står om BMW.

Ikke feil bein, bare synes det er en veldig unødvendig tråd (på lik linje med mange andre) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig det. I avisen kan vi lese Aust-Agder er fotoboks-versting

Systemer med to fotobokser som måler gjennomsnittsfarten din på en viss strekning er sykt frustrerende. Ikke at jeg liker å kjøre ofte over fartsgrensen, men man kan glemme seg ut til tider og da er det greiere med enkle fotobokser varslet av skilt :P

What what.... det visste jeg ingenting om. har alltid gasset litt opp mellom de fotoboksene som er her i begen. Noen som vethvilke fotobokser dette gjelder ...? Sorry OT... Men er vel intressangt for flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...