Gå til innhold

Trakasert av snuten:( *Drittlei nå!*


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Begynte bare å tenke på en øystein sunde klassiker..

"Hei på deg. Gjett hvem jeg er'a!

Du kjenner meg nok.

Landeveiens skrekk.

I antikvert Opel i 74 kmlt på Fiskumsletta.

Pluss 3 på det ene øyet og minus 30 på det andre.

Og bare venter på at du kommer bak i BMW og

skal forbi!

Med BMW og solbriller og velfrisert bart

kommer du bak meg med veddeløpsfart.

Jeg ser deg i speilet, jeg skjønner hva du vil,

men vi skal nok bli to om å ra det til.

Du skal få se

hvem du ypper deg med.

Du trår på pedalen og legger deg ut,

og kommer opp på sida mi og tyner fram en tut.

Jeg gir på litt sjæl, så du ikke kommer inn,

for jeg vil så gjerne se svetten din.

Du skal få svi

hvis du kjører forbi.

Du vrenger inn foran, det er så vidt du går klar

aven sykkel og en møtende Jaguar.

Menjeg legger meg i rampa di så tett som jeg tør gå

for å passe på at du gasser på.

Du skal få se .

hvem du ypper deg med.

Nitti, hundre og hundre-og-ti,

detta b'ynner riktig å bli trivelig.

Hundre-og-tredve, hundre-og-førr,

det finnes ikke grenser for hva denna gutten tør.

Du skal få svi

for nå kjører jeg forbi.

Jeg trår gølvet flatt og fliser forbi,

for jernet er varmt, og det er deilig å smi.

Og når jeg ser det hvite i øya dine gleder jeg meg til

å fortelle deg at jeg er pol'timann

i sivil.

Politimann i sivil. "

Vil også bare nevne det at det er ikke nødvendig å gi flat pedal bare det kommer en bil heelt oppi ræva på deg. Måk inn pedalen i midten såpass bilen bak får seg en støkk, eller kanskje flytter litt på bakfanger'n din. Bare pass på så du ikke får nakkesleng! :P

I skademeldinga så sier du bare at du trodde du så en katt som skulle ut i veien eller noe sånn. Bakerste bil skal jo holde avstand 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser her at folk oppfordrer til å være høflige mot politiet,da er mitt spørsmål hvorfor?

Er det fordi dere liker å bli tråkket på og herset med?

Har prøvd å være mest mulig høflig mot dem,men etter en tid fant jeg ut at da blir man bare hundset med.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor en politimann skal være sint,han skal faktisk være glad for at folk ikke er lovlydige han.

Hadde folk vært lovlydige,så hadde han jo vært overflødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så langt har jeg aldri blitt trakasert av politiet når de har stoppet meg..

nærmeste trakasering jeg kommer fra dissa gutta i blått er at de stopper meg støtt.. aldri sure miner el uhøflig tone, bare lite å drive med...

kommer sikkert ann på kjøring osv de har sett man har drevet med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du da forklare hvorfor politiet har snudd og stoppet meg 4 ganger i løpet av siste året? greit 2 av gangene fant de noe å ta meg for. og har opplevd at de har snudd når de har møtt meg andre ganger også og ligget bak meg et stykke. siste gangen så spurte jeg hvorfor i all verden de skulle snu og stoppe meg. nei rutinekontroll var svaret jeg fikk. sto ved siden av traffikert vei og ho politidama brukte fryktelig lang tid. og hele tia så sto blålysa på. det som var litt merkelig her er at jeg hadde en kamerat som kjørte bak meg som gav på litt for å ta meg igjen etter en rundkjøring. så han hadde ca 80 eller noe i 60sone med politiet bak, men det var meg de stoppa. :shock: har kjørt forskjellige biler nesten hver gang jeg har blitt stoppa, så er kanskje noe med utseendet mitt?? :roll:

Nå vet jo ikke jeg hva du hadde gjort galt de gangene politiet... slik du formulerer det... "fant noe å ta meg for", men siden du tydeligvis allerede er kjent av politiet må du nesten regne med litt ekstra oppmerksomhet fra deres side.

ikke de helt store tinga.men det skal de ha de som har gitt meg bøter, har vært noen av de hyggeligste politiene som har stoppa meg da. men kan jo nevne en gang så kjørte jeg nesten inn til en bensinstasjon,men så ombestemte jeg meg og kjørte videre på veien som gikk forbi stasjonen. så kom politiet etter meg å stoppa meg, var fryktelig sur han jeg snakka med, helt til han hadde sjekka at alt var i orden. så fikk han pressa ut av seg et ha en fin kveld.

jeg synes politiet gjør en helt grei jobb, og gjør ikke noe av å bli stoppa i en vanlig rutinekontroll. når jeg er på byen så pleier jeg ofte å gå bort å snakke hyggelig med politifolka hvis de er ute å går i gatene og ikke bare sitter inni politiblien.

men det blir fryktelig feil når de fokuserer mere på folk som kjører litt over. og har ressurser til å drive å kjøre rundt og ''lete'' etter folk å stoppe. mens hvis jeg ringer for å melde fra om noe mistenkelig eller innbrudd el. så har de ikke ressurser til å komme før om 2 timer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv å plaget noe inn i helvette en stund.. men kunne for det selv.. :evil: hadde tross alt driftet en god del rundkjøringer.. men på slutten var det så ille at alle bilene i ålesund hadde en gul lapp i bilen med nr på bilen min med store bokstaver.. og stående ordre om å stoppe den ved en hver anledning.. om så det bare var en gåen pære så skulle bilen enten på kontroll eller bøtelegges! men etter å ha tatt om en haug med samtaler og til slutt et førerkort beslag for noe sidelengs kjøring så ble det rettsak.. Der la jeg frem alle lyd opptak og å noen kamera opptak en kompis filmet fra sin bil som kjørte rett bak.. endte med at politiet fikk klar beskjed fra dommeren om at dette minnet om en person jakt og at de skulle ta meg.. fikk redusert straff.. ble 6 mnder uten lappen for noe sladding og litt forskjelli annet tull jeg hadde gjort.. politi advokaten hadde lagt frem påstand om 1.5 år uten førerkort.. er de stygg i kjeften og usakeli så ta iallefall opp samtalene å til slutt anmeld dem..

Nå får jeg stort sett være i fred.. har vært stoppet 3 ganger men da har jeg hatt andre felger på bake på bilen! (de jeg bruker på drifting) så da har de luktet lunta og lurt på hva jeg har drevet med.. har da faktisk bare led av dem og sagt jeg har vært og spunnet.. Skjønnt på lukket område de ikke har noe med.. da har de bare ønsket meg god tur.. de kom faktisk innom en gang jeg drev og leiket meg og sto å så på å flira og synes det var morro og tøfft å se på.. :D skjønt det var 2 nye som faktisk er motor sport interessert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ble mr.Rabies stoppa igjen...

Samme regla som vanlig: "Førerkort og vognkort. Har du vært borte i politiet før. Hva driver du med nå. Hvorfor det. Hvor skal du. Hvor bor du. Jobber du. Med hva. Japjapjapjap????"

SPØR EN AV KOLEGAENE DINE. HAN VET DET GARANTERT!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men helt ærlig kim, du kan se ut som en småkriminell med den sjeggveksten din, dialekta, og det at du kjører med et barnesete proppa med hvitt pulver :-P:-o

Det med at barnesete er fullt av hvitt pulver har sin forklaring. Noen har skjønnt det at å gi barna tørrmelk, for så å støvsuge dem er mye bedre enn drittbleier. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men helt ærlig kim, du kan se ut som en småkriminell med den sjeggveksten din, dialekta, og det at du kjører med et barnesete proppa med hvitt pulver :-P:-o

Det med at barnesete er fullt av hvitt pulver har sin forklaring. Noen har skjønnt det at å gi barna tørrmelk, for så å støvsuge dem er mye bedre enn drittbleier. :-)

var det jeg tenkte på :-P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er faktisk at de bare stopper meg når jeg kjører som en engel...

Uansett hvor mye jeg grisekjører så treffer jeg dem aldri.

Og denne gangen stoppa de heller meg enn en skabbete, halvløen varebil fra litauen som lå foran meg :?

///Mysild; Pssjt, småkriminell, jeg?? Ser jo ut som svigrmors drøm jeg :wink:

BreitBau; Ja, jeg begynner faktisk å revurdere djevel-eksosen. Men nå har jeg bestemt meg for at hvis dette skjer igjen så går jeg rett på stasjonen og krever å få snakke med sjefen :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...