Mr_///M Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Nok en gang blir BMW nevnt i avisartiklen. Håper det er ingen fra bimmers... http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3770187.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 viktig å nevne at det er bmw, og utlendinger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 "utlendinger" faktisk. Hvorfor ikke "av utenlandsk opprinnelse" ?? jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg anser utlendinger for å være nettopp det, utlendinger. "av utenlands opprinnelse" anser jeg som en ikke etnisk nordmann med norsk statsborgerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Så ikke noe særlig ut det der. Må være så kjipt å stå å se på at bilen sin brenner opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg anser utlendinger for å være nettopp det, utlendinger. "av utenlands opprinnelse" anser jeg som en ikke etnisk nordmann med norsk statsborgerskap. Jeg er av samme oppfatning, men måten det var sitert på i artikkelen, ga meg en negativ følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg anser utlendinger for å være nettopp det, utlendinger. "av utenlands opprinnelse" anser jeg som en ikke etnisk nordmann med norsk statsborgerskap. Så enig så enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 jeg tipper på at den E46 er en 320D. årsaken er som vanlig med dem at EGR røret kneker å så tar plastiken i motor rommet fyr å alt av røyk går inn i luft annlegget før at man ser noe brann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Kombinasjon utlending og BMW henger nok igjen i alt for manges hoder. Blir ikke noe bedre når avisene trekker det fram i 99% av tilfellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Jeg anser utlendinger for å være nettopp det, utlendinger. "av utenlands opprinnelse" anser jeg som en ikke etnisk nordmann med norsk statsborgerskap. Word... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Jeg anser utlendinger for å være nettopp det, utlendinger. "av utenlands opprinnelse" anser jeg som en ikke etnisk nordmann med norsk statsborgerskap. Word... x2 er drittlei av at media absolutt må rippe opp i at det er en bmw, i andre tilfeller, med andre biler står det sjeldent eller aldri merke, som regel bare personbil, varebil etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Jeg anser utlendinger for å være nettopp det, utlendinger. "av utenlands opprinnelse" anser jeg som en ikke etnisk nordmann med norsk statsborgerskap. Word... x2 og pluss en til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Nordenget Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 All reklame er bra reklame.................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 flaks han ikke hadde chrom hjulene på hehe... nei fra spøk til revolver,var jo ukult det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå