Gå til innhold

Spyttet på! *#§^#*


trek2
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte langs Fjøsanger veien, der man passerer Audi-senteret på vei inn t byn. 2-felts vei i 50-60 sone.

Ein fyr, passasjer, i ein Kvit eldre Hiace spytter på bilen min når eg passerer. Merket at mannen lente seg lang ut vinduet når eg passerte, men merket ikkje spyttet før i kveld, da ein kompis fant spyttet i handa si etter å ha tatt i passasjerdøra bak...

Det låg ein svart BMW coupe bak meg, med svarte felger.

Kanskje han la merke til fyren i Hiacen òg??

Anyway, umulig å finne Hiacen eller utysket igjen, men hold avstand hvis ein r*vslikkar henger ut vinduet når du passerer med BMW`n din...!

Eg gjorde heller INGENTING som provoserte fyren... Skjønner ikkje meg på sånne misfostrer! :evil:

Min bil: j5uq0y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i hvite Hiacer, gjerne med obligatorisk rust og reparert med strips og teip eies ofte av mindre vellykka folk med 10 unger som er gift med kusina si. Når du kommer i din blankpolerte BMW med armen ut av vinduet, dyre solbriller og anlegget på fullt klikker det rett og slett noen ganger.

Jada...putter folk i bås her, men kan ikke være så veldig langt ifra sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gjorde heller INGENTING som provoserte fyren... Skjønner ikkje meg på sånne misfostrer! :evil:

Min bil: j5uq0y.jpg

Med en IQ som snaut er målbar, som igjen er et vanlig resultat av generasjoner med innavel, så blir dem gjerne slik.

Husk også at denne IQ potta mest sannsynlig har 7 år med nedbetalinger igjen på Skiheisen sin, så at det rabler litt for han når han ser hva andre er i stand til og eie er jo helt forståelig (Pen bil du har).

Bare det at han klarte og spotte deg, for så og komunisere såpass kjapt med sin egen hjerne slik at han kunne treffe bilen din er jo et under i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i hvite Hiacer, gjerne med obligatorisk rust og reparert med strips og teip eies ofte av mindre vellykka folk med 10 unger som er gift med kusina si. Når du kommer i din blankpolerte BMW med armen ut av vinduet, dyre solbriller og anlegget på fullt klikker det rett og slett noen ganger.

Jada...putter folk i bås her, men kan ikke være så veldig langt ifra sannheten?

Nei , nå må du ikke generalisere Hiace eiere her.. Det er geniale biler det der, som med unntak av litt karosseri rust er relativt skuddsikre . Dessuten gjør det ingen ting om man lemper de fulle i sementsekker eller annet byggmatreiell en trenger for å bygge garasje til Bmw`en .. Krokanfarget er jo bare et extra pluss .. husk bilen skal jo bare vare til bygget er ferdig :lol::wink:

Ps: synes synd på folk som gjør slik, de kan jo ikke ha det helt bra med seg selv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...