D.C.V Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Hvem gjør noe sånt? Har på følelsen at jante loven står særdeles sterkt i dette landet Syns synd på både eier og bil.. Håper de blir tatt og må betale for skadene.. er virkelig folk i dette landet så "avensjuk" at de ikke tåler å se at de som lykkes kan kjøpe det de vil? Nordlys
///Magnus Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Ja - hva er poenget? Hva oppnår man med noe sånt? Kan "forstå" stjeling og tyveri, men hærverk - det har jeg aldri forstått vitsen med. Etter min mening er det noe av det simpleste man kan gjøre. En fornærmelse mot seg selv...
StianA Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 håper de finner de skyldige og kapper av de henda!! sånt skulle ikke gå ann..
knut_olestad Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Neimen i helvete da! Noen burde hatt pryl ja, før de ble ripa opp med nyslipte porschenøkler..
///Magnus Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Nå er det vel såpass mye bilinteresse i Sarpsborg at vi får håpe den/de skyldige blir lynsjet der nede.
oddis Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Jeg har alltid lurt på dette, hvorfor folk vil gjøre seg til krinimell for noe sånt? Her snakker vi om en potensiell fallgruve om du blir tatt som er så vond og lang som en mildt jordskjelv på fysisk skala. Leste også en tråd på Gatebilforumet om en fyr som hadde blitt frastjålet pyntekopper over skruene på sin Sierra Vingebil MENS han lå inni bilen og sov. Enkelte ganger forstår jeg meg bare ikke på folk!! Forøvrig noterer jeg at vi ser Jantenykker i kommentarfeltet på artikkelen... Hører jeg svakt visking av SSSSSSSS.......VVVVVV??
S.Nilsen Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Man får ikke ha noen ting i fred lenger!Pøbler som er sjalu på at andre har noe de ikke har eller mest sannsylig aldri kommer til og få!
Mr.Silver Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Skjønner ikke at folk får seg til å gjøre noe sånt jeg... Håper virkelig disse blitt tatt og gikk en skikkelig omgang juling!!
S.Arnesen Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Nå er det vel såpass mye bilinteresse i Sarpsborg at vi får håpe den/de skyldige blir lynsjet der nede. Skal se om ikke vi får arrangert en god gammeldags lynsjing på scena i kulåsparken;)
tmice Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Syke ting, avensjuka tar aldri slutt.... Men Stig Henriksen har jo andre flotte biler å kjøre i mellomtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå