Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem gjør noe sånt? Har på følelsen at jante loven står særdeles sterkt i dette landet :? Syns synd på både eier og bil.. Håper de blir tatt og må betale for skadene..

er virkelig folk i dette landet så "avensjuk" at de ikke tåler å se at de som lykkes kan kjøpe det de vil? :?

Nordlys

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja - hva er poenget?

Hva oppnår man med noe sånt?

Kan "forstå" stjeling og tyveri, men hærverk - det har jeg aldri forstått vitsen med.

Etter min mening er det noe av det simpleste man kan gjøre. En fornærmelse mot seg selv... :roll:

Skrevet

Jeg har alltid lurt på dette, hvorfor folk vil gjøre seg til krinimell for noe sånt? Her snakker vi om en potensiell fallgruve om du blir tatt som er så vond og lang som en mildt jordskjelv på fysisk skala.

Leste også en tråd på Gatebilforumet om en fyr som hadde blitt frastjålet pyntekopper over skruene på sin Sierra Vingebil MENS han lå inni bilen og sov. Enkelte ganger forstår jeg meg bare ikke på folk!!

Forøvrig noterer jeg at vi ser Jantenykker i kommentarfeltet på artikkelen...

Hører jeg svakt visking av SSSSSSSS.......VVVVVV?? :lol:

Skrevet
Nå er det vel såpass mye bilinteresse i Sarpsborg at vi får håpe den/de skyldige blir lynsjet der nede.

Skal se om ikke vi får arrangert en god gammeldags lynsjing på scena i kulåsparken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...