Mexos Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gå for de med røykte blinklys/ryggelys Bilen din er nydelig Har sett den "live" et par ganger og reagert på hvor strøken den ser ut Ble fin med M-fronten Bare å få tak i et sett m-lister og originale sideskjørt no så er du i mål Bømlo's peneste E36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Gå for de med røykte blinklys/ryggelys Bilen din er nydelig Har sett den "live" et par ganger og reagert på hvor strøken den ser ut Ble fin med M-fronten Bare å få tak i et sett m-lister og originale sideskjørt no så er du i mål Bømlo's peneste E36 coupe takk for det.. kjekt å høyre . Ja m-skjørt kommer med tiden, samma med m-lister.. Bruker masse tid å gnikke på den. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Peeen bil, men er ikke helt fan av bakrutesenker Ellers var det en bil jeg absolutt kunne ha tenkt meg å eid selv. Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Peeen bil, men er ikke helt fan av bakrutesenker Ellers var det en bil jeg absolutt kunne ha tenkt meg å eid selv. Stå på videre! takk for det. Selv liker eg bakrutesenker. Men alt er jo litt smak og behag takk for Komentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Liten update : Hadde helga for meg sjøl tenkte eg skulle bruke den på bilen. Ein del vasking og boning som blei gjort. pluss div andre ting. Fikk bont bilen og smørt opp all svart plast . Ingridiensen har tatt av hjula Slik at at eg kan lakka caliperen og kanten rundt bremse skiva . Skal bli svarte. Før Etter Her er stoffet eg brukte på caliperen og div Nautrarust brukte eg til grunning. Deretter brukte eg noken strøk med Hammeritt Slik ser nautra rusten på når eg smørte den på. Etter Nautra rusten hadde tørket. Har ikkje fått bilder av slutt resutaltet med hammerit , men kommer !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Slik blei calipperen etter lakking. Mangeler vel litt bilder av intreriør i tråden Ikkje verdens kuleste intreriør, men er vertfall dønn strøkent. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Bestilt nye deler i dag : M3 sideskjørt M3 Lister Kromringer til instrumenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Litt bilder eg har tatt i det siste.. Nett vore på eu-kontroll, Så måtte skifte eit stabstag. Litt bilder av jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Beklager dårlig bildekvalitet . Mob cam .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Finfin bil, liker fargen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Finfin bil, liker fargen veldig godt Takker for det. har fått henta m3 side skjørt og m3 lister, så da kommer den seg ein del. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Er det noken som har eit godt forslag til ei fin vinga til bilen min..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gt vingen er jo pen på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Jepp er sant det.. står vel mellom desse 3. Viss eg ikkje kommer over noko finere.. AC Schnitzer vinge Dette er vel den berømte gt vinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Måtte ta meg en titt i tråden din synes du har en veldig fin bil. jeg liker jo best den første vingen da neida, den var på når jeg kjøpte den. synes at alle 3 alternativene er veldig bra. om ikke de beste til E36. dette må igjen sees an etter hvordan resten av bilen ser ut og hva look du er ute etter. jeg liker litt originalt, men samtidig over "for mye". derfor synes jeg det første alternativet passer meg. har sett gt vingen live på flere biler og må si at den er veldig dominerende. ac vingen er jo reltativt grei. hissig men likevel i grenseland for å være dominerende. se på bilder av min (motorsport vinge) og "frodo_" sin (ACS vinge) så ser du hvordan de er på bilen. Bilen din har jo et veldig clean fremtoning så kanskje motorsport og ACS vingene er de beste alternativene til bilen din? det synes nå jeg... NB: de sies at den originale gt vingen er "mindre" enn kopiene. gt vingen koster jo flesk originalt, så derfor kjøper folk kopiene. er ikke sikker på dette, men ryktene går. lykke til følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå