JE Motorsport Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 lyd grensen på banenen som nevnt her i tråden og at den ikke kommer på bane uten skilter? Eksosen jo ikke ferdig bygd enda, så lyden er det jo bare å tilpasse Og det er vel flere typer banetreff som ikke krever skilter? Eksos bygges
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 fin slangetrommel på veggen men blir ikke den 90 (?) graders knekken under baksetet ut mot sidene litt vell krapp? har ikke så mye peiling på eksos, og hva den påvirker effekt. men trodde at det var om å gjøre å ikke ha for mye knekk på eksosen.? My bad... nå ser jeg X`en rett før knekken hjelper nok på flowen den
Morgan GS Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 fin slangetrommel på veggen men blir ikke den 90 (?) graders knekken under baksetet ut mot sidene litt vell krapp? har ikke så mye peiling på eksos, og hva den påvirker effekt. men trodde at det var om å gjøre å ikke ha for mye knekk på eksosen.? My bad... nå ser jeg X`en rett før knekken hjelper nok på flowen den Det kan vel være noe i det du sier , men vi har gått opp til 3" annlegg så den vil nok få puste Skal vi ungå 80 graders vinkel , så må bygge om gulv +++.
Lars89 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Tviler på at dere får noen problemer med støyen. Extreme-serien er jo litt "fritt vilt" og dere er jo en av de "store gutta" Skal bli gøy å se på banen!
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Dette er et sinnsykt tøft prosjekt som det skal bli spennende å følge med videre på. Gleder meg til å beskue den på GS i Oslo en eller annen dag. Liker også at panseret er halvlakkert da det ikke henger på greip med et helt panser i annen farge enn bilen. Hva gjør dere med bakfangeren nå som eksosen skal gå ut på siden?
Morgan GS Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Dette er et sinnsykt tøft prosjekt som det skal bli spennende å følge med videre på. Gleder meg til å beskue den på GS i Oslo en eller annen dag. Liker også at panseret er halvlakkert da det ikke henger på greip med et helt panser i annen farge enn bilen. Hva gjør dere med bakfangeren nå som eksosen skal gå ut på siden? på bakfangeren så må vi vel til med kappsaga Blir lagd en ny diffusor der eksosen tidl gikk ut
JE Motorsport Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Da er det ankommet deler fra AC Schnitzer, frontgrill, bakrutespoiler og carbon leppe Denne veier ikke mye Spørs hva levetiden på bane blir da
opt Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Denne veier ikke mye Spørs hva levetiden på bane blir da The Stig kjører da vel ikke av banen
Morgan GS Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Denne veier ikke mye Spørs hva levetiden på bane blir da The Stig kjører da vel ikke av banen Det blir nok ikke bare stig`n som skal kjøre bilen på bane Må jo bruke bilen vi som jobber på GS også
JE Motorsport Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Mere fargetilpassing i front: Mye jobb å få denne carbonplata til å passe, da den er egentlig laget for en E90 uten M-pakke så "litt" tilpassning var påkrevd.... Håvard er en bli mann Vil det IKKE passe, så SKAL det passe Titt tei
RoaldJ Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 ahaa.. nå forstår jeg hvorfor dere ikke lakka panseret i flukt med "knekkene" ned til grillen den carbongrillen var kul da
JE Motorsport Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Noen bilder til: Innsveising av muttere til lambdasonde på de ny eksosrørene
exence Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Detta blir bra.. ;D må innom heletiden å se om det kommer nye bilder gleder meg til å se det ferdige produktet, sidelengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå