Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Hahahahaha, hadde vært moro nå etter at alle sammen har gått å sagt at de gleder seg, at de venter i spenning, gått å gjettet hvilken "superbil" dette her må være, også dukker det opp en lusen E21 316 kompressor, med et lite effektanlegg og et konfilter opp her :lol:

Vet jo det helt sikkert blir noe rått noe, men hvor ironisk hadde det ikke vært da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, hadde vært moro nå etter at alle sammen har gått å sagt at de gleder seg, at de venter i spenning, gått å gjettet hvilken "superbil" dette her må være, også dukker det opp en lusen E21 316 kompressor, med et lite effektanlegg og et konfilter opp her :lol:

Vet jo det helt sikkert blir noe rått noe, men hvor ironisk hadde det ikke vært da? :D

Er det bare jeg som glatt ville hatt en e21 316 kompressor? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E92 er tøft ja :)

zdvcegur816p8pfzxkm3.jpg

Dette var nok e90 du.:)

Er faktisk enig i at det er "mange" e92 rundt omkring.. Synes faktisk det var for mange allerede da jeg bestilte bil. Derfor endret jeg til e82, de er heldigvis ikke så vanlige enda!:) Hadde vært gøy om der var en 135 da, men det er jo usannsynlig/umulig med de felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, hadde vært moro nå etter at alle sammen har gått å sagt at de gleder seg, at de venter i spenning, gått å gjettet hvilken "superbil" dette her må være, også dukker det opp en lusen E21 316 kompressor, med et lite effektanlegg og et konfilter opp her :lol:

Vet jo det helt sikkert blir noe rått noe, men hvor ironisk hadde det ikke vært da? :D

Er det bare jeg som glatt ville hatt en e21 316 kompressor? 8)

Hvis det hadde vært en 100% strøken bil, den hadde vært original av utseende og interiør, så hadde nok jeg også ville hatt en.

Men den svarer fremdeles ikke til alle de som har kommentert i denne tråden sine forventninger 8)

Hadde kanskje svart mer til de som liker klassikere sine forventninger.

Og skulle man ha bygd noe skikkelig heftig, så hadde man nok valgt noe annet enn originalmotoren som står i E21 316, f.eks en S14 eller noe.

Men nok OT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 330d xDrive Coupe jeg da... :P

det hadde vert tøft eller en 535xd. er jo mindre av disse bilene en det er m biler i norge syns jeg

Det er bare synd BMW ikke leverer en 535xd.. Største motoren i kombinasjon med xDrive på E60/E61 er 530xi eller 530xd.. Eller som det nå heter.. 530i xDrive elle 530d xDrive..

Skal bli spennende å se bileder og oppdateringer på dette prosjektet. Det må jo bli noe enormt gromt noe.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...