Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

DA ER DET BARE Å MØTE OPP PÅ GATEBIL I HELGA 29-31.5 PÅ RUDSKOGEN FOR Å SE DEN IN ACTION.

Stian Sørlie er da på plass og ratter M3`n :!:

Vi gleder oss og håper ting fungerer som de skal selv med null test-tid(krysser fingrene) :)

zu77j2eyhnea0xqs5ye9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort rapport fra Rudskogen i dag, bilen fungerer fint og har brukt opp 6 bakhjul i dag :) Den har noe mindre power nå enn ved forrige benking trolig pga mindre motstand i eksosen, men ser ikke ut til å ha problemer med kreftene allikevel. Den drar jo løs i 4.gir :lol:

Skal se om vi ikke får lagt ut en liten filmsnutt etterhvert også for de som ikke har mulighet for og være tilstede å se den "live" ....

8fgdd5xjpp99ot2bzyom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde GS sin var den første med dette kitet jeg ;) Tydeligvis ikke? HEhe

Protypen ble utviklet på GS sin M3, så den var forsåvidt først. Den ble jo både bremset og kjørt med prototypen fra ESS. Men delene blir frest/støpt et annet sted, dermed ble det ferdige kittet først montert på en amerikansk M3 (den svarte på bildet) :wink:

OK ok ;) Så den på Rudskogen på Torsdag da jeg var der med en kamerat å kjørte sykkel.

Gleder meg til å se den på banen imorgen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kvalifisert seg til 9. plass til extrem-løpet av 25 biler, kjørte Stian Sørlie GS Bildeler´s E92 M3 inn til en respektabel 4.plass i løpet i dag. :D

Det er over all forventning med tanke på at bilen først var klar med kompressoren på plass på torsdag og at ikke Stian har kjørt bilen før nå + at bilen heller ikke er blitt testkjørt før den gikk ut på Rudskogen!

PS: Dersom noen har bilder eller film av GS M3´n må dere gjerne legge det ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...