JE Motorsport Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 DA ER DET BARE Å MØTE OPP PÅ GATEBIL I HELGA 29-31.5 PÅ RUDSKOGEN FOR Å SE DEN IN ACTION. Stian Sørlie er da på plass og ratter M3`n Vi gleder oss og håper ting fungerer som de skal selv med null test-tid(krysser fingrene)
JE Motorsport Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 En kort rapport fra Rudskogen i dag, bilen fungerer fint og har brukt opp 6 bakhjul i dag Den har noe mindre power nå enn ved forrige benking trolig pga mindre motstand i eksosen, men ser ikke ut til å ha problemer med kreftene allikevel. Den drar jo løs i 4.gir Skal se om vi ikke får lagt ut en liten filmsnutt etterhvert også for de som ikke har mulighet for og være tilstede å se den "live" ....
Ivrig86 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Trodde GS sin var den første med dette kitet jeg Tydeligvis ikke? HEhe Protypen ble utviklet på GS sin M3, så den var forsåvidt først. Den ble jo både bremset og kjørt med prototypen fra ESS. Men delene blir frest/støpt et annet sted, dermed ble det ferdige kittet først montert på en amerikansk M3 (den svarte på bildet) OK ok Så den på Rudskogen på Torsdag da jeg var der med en kamerat å kjørte sykkel. Gleder meg til å se den på banen imorgen =D
JE Motorsport Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Action bilde fra i dag, Morgan sitter på å koser seg, se han smiler
///Mysild Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 skal du oppover lars? du skulle lånt kameraet mitt ^^ hehe...
///FredriK.S Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Gleder meg til å se denne i akson i morgen! +1. :D Gleder med helt villt til seinere i dag.
Lars89 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Skal innom Rudskogen en tur ja. Skal ta masse flotte mobilbilder
JE Motorsport Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Her er en liten og kjapp filmsnutt fra Camilla Smistad Tofterå
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Her er en liten og kjapp filmsnutt fra Camilla Smistad Tofterå Sykaste!!! : En bra utfordrer i breislædden det der.
JE Motorsport Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Etter å ha kvalifisert seg til 9. plass til extrem-løpet av 25 biler, kjørte Stian Sørlie GS Bildeler´s E92 M3 inn til en respektabel 4.plass i løpet i dag. Det er over all forventning med tanke på at bilen først var klar med kompressoren på plass på torsdag og at ikke Stian har kjørt bilen før nå + at bilen heller ikke er blitt testkjørt før den gikk ut på Rudskogen! PS: Dersom noen har bilder eller film av GS M3´n må dere gjerne legge det ut her
Ellingsen B. Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 bra trøkk i den ser det ut som ja! Morro med en så bra plassering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå