|Ole| Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 men så er ikkje stian sørlie akkurat en uerfaren sjåfør heller
Deep Dish Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Syke mann...... Intro-sangen til bilen skulle ha vært Snap - "I Got The Power.."
Torek Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Så ut som det funka riiimelig bra i helga Grom bil! Gratulerer!
thorbis Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 denna var sinnsykt morro og se live. må også benytte anledninga til og takke gunneng og morgan for den svært hjelpfulle slangeklemma jeg fikk. fikk kjørt endel etter den var bytta gitt hehe. mvh Thorbjørn R
Mexos Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Så nesten ut som dere hadde store problemer med å få kreftene ned i bakken. Spant jo overalt! Men mulig det var meningen Helt rå bil. Blir den å se på Sommertreffet på ACR 12-14. Juni?
JE Motorsport Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger. Som sagt har noen bilder eller film av GS M3´n så må dere gjerne legge det ut her Legger denne ut på nytt, så slipper dere å lete Stian Sørlie in drift action
JE Motorsport Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Dette liker vi Enda et bilde fra Camilla selvfølgelig
Gurken Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Desse tok jeg på Lørdagen Faen så kul lyd i denne bilen live!!!!!!!!!
Reset Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Har dere reknet ut hvor mye denne bilen har kostet dere? Hadde vært arti å vist:)
JE Motorsport Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Mere film fra Camilla http://blogg.camillast.com/ Smistad Tofterå Annbefales Gjerne med høy lyd
Rune B. Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Helt rå bil. Var heltøft å se den putte på gir, for bare å spinne vilt videre Virka som om det var bunnløst drag i den. Ble nedtur med egen øse da gitt
Mr.Silver Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Dette er friskt Må si dere har gjort en kjempe jobb med denne bilen.. Håper jeg får se den live i løpet av sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå