Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Herregud å e gleder meg til å se denne i aksjon på Rudskogen OG Våler til helga! På tide å vise CCN-gutta at det finns noe heftigere enn E30 med firer :lol:

Ikke bli overasket visst denne ikke går mye fortere rundt en enkelte sine E30 M3'er med 4'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud å e gleder meg til å se denne i aksjon på Rudskogen OG Våler til helga! På tide å vise CCN-gutta at det finns noe heftigere enn E30 med firer :lol:

Ikke bli overasket visst denne ikke går mye fortere rundt en enkelte sine E30 M3'er med 4'er :)

Med Stian Sørli bak rattet så går den nok endel mye fortere rundt banen uansett om det er 4 eller 6 sylindre i den e30 m3'n.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori å praksis er 2 forskjellige ting :)

Går noen E30 M3'er som ikke er langt fra

"DTM specs", og de tror jeg nok ikke man skal avskrive helt på en såpass liten bane.

Har nok mer tro på en bil som er satt opp etter en profesjonell racingførers specs og som også blir kjørt av en profesjonell racing fører som holder koken med eliten, enn en gammel bil med en hobby sjåfør i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori å praksis er 2 forskjellige ting :)

Går noen E30 M3'er som ikke er langt fra

"DTM specs", og de tror jeg nok ikke man skal avskrive helt på en såpass liten bane.

Har nok mer tro på en bil som er satt opp etter en profesjonell racingførers specs og som også blir kjørt av en profesjonell racing fører som holder koken med eliten, enn en gammel bil med en hobby sjåfør i...

No skal man ikkje undervurdere sjåfører i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori å praksis er 2 forskjellige ting :)

Går noen E30 M3'er som ikke er langt fra

"DTM specs", og de tror jeg nok ikke man skal avskrive helt på en såpass liten bane.

For all del E30 M3 kan funke godt det, men nå skal det sies at Stian Sørlie kjørte i fra alt som var på fjorårest BMW CCN treff på Våler med en 123diesel....

Men møt opp på BMW CCN treffet på Våler på Søndag 13.9, så får vi se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...