Morgan GS Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Ja både de sorte og de i sølv, vilken tenkte du på ?
M3 Yngve Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Ja både de sorte og de i sølv, vilken tenkte du på ? De sølv som står ¨med slics. For "plage" deg litt til lørdagen, for du er ikke lett å få tak i på tlfen.
The StigMeister Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Syns faktisk bilen ble grommere med de nye felgene
CrZyWiz Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Herregud å e gleder meg til å se denne i aksjon på Rudskogen OG Våler til helga! På tide å vise CCN-gutta at det finns noe heftigere enn E30 med firer Ikke bli overasket visst denne ikke går mye fortere rundt en enkelte sine E30 M3'er med 4'er
S.Arnesen Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Herregud å e gleder meg til å se denne i aksjon på Rudskogen OG Våler til helga! På tide å vise CCN-gutta at det finns noe heftigere enn E30 med firer Ikke bli overasket visst denne ikke går mye fortere rundt en enkelte sine E30 M3'er med 4'er Med Stian Sørli bak rattet så går den nok endel mye fortere rundt banen uansett om det er 4 eller 6 sylindre i den e30 m3'n....
CrZyWiz Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Teori å praksis er 2 forskjellige ting Går noen E30 M3'er som ikke er langt fra "DTM specs", og de tror jeg nok ikke man skal avskrive helt på en såpass liten bane.
S.Arnesen Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Teori å praksis er 2 forskjellige ting Går noen E30 M3'er som ikke er langt fra "DTM specs", og de tror jeg nok ikke man skal avskrive helt på en såpass liten bane. Har nok mer tro på en bil som er satt opp etter en profesjonell racingførers specs og som også blir kjørt av en profesjonell racing fører som holder koken med eliten, enn en gammel bil med en hobby sjåfør i...
|Ole| Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Teori å praksis er 2 forskjellige ting Går noen E30 M3'er som ikke er langt fra "DTM specs", og de tror jeg nok ikke man skal avskrive helt på en såpass liten bane. Har nok mer tro på en bil som er satt opp etter en profesjonell racingførers specs og som også blir kjørt av en profesjonell racing fører som holder koken med eliten, enn en gammel bil med en hobby sjåfør i... No skal man ikkje undervurdere sjåfører i Norge
knut_olestad Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 ut på tur, aldri sur Men dere kunne vært grei å stoppa så jeg fikk noen bedre bilder
JE Motorsport Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Teori å praksis er 2 forskjellige ting Går noen E30 M3'er som ikke er langt fra "DTM specs", og de tror jeg nok ikke man skal avskrive helt på en såpass liten bane. For all del E30 M3 kan funke godt det, men nå skal det sies at Stian Sørlie kjørte i fra alt som var på fjorårest BMW CCN treff på Våler med en 123diesel.... Men møt opp på BMW CCN treffet på Våler på Søndag 13.9, så får vi se
Rune B. Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Hva er støy grensa for å kjøre der ? Er det ikke 100db da?
JE Motorsport Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Hva er støy grensa for å kjøre der ? 90dB på søndag, derfor har GS M3´n fått satt in ekstra lyd-dempere for annledningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå