Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Mine bidrag:

GatebilRudskogen420of297.jpg

Ikke så værst helg for dere dette..

Fin finish med rød L på siden! :P

Gleder meg til å se bilen en gang for alle på gatebil neste helg!!

Men må si jeg synes den så grommere og sintere ut med svart/carbon front!

må også skryte av innsats og pågangsmot for å lage en sånn bil, få en skikkelig smell mot seg for så å bygge den opp igjen på så kort tid! grarulerer med flott maskin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bidrag:

GatebilRudskogen420of297.jpg

Ikke så værst helg for dere dette..

Fin finish med rød L på siden! :P

Gleder meg til å se bilen en gang for alle på gatebil neste helg!!

Men må si jeg synes den så grommere og sintere ut med svart/carbon front!

må også skryte av innsats og pågangsmot for å lage en sånn bil, få en skikkelig smell mot seg for så å bygge den opp igjen på så kort tid! grarulerer med flott maskin!!

Takker :-)

Når bilen går med RØD L , så er det ikke stian som kjører men en av oss GS gutta 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at vi har forandret lydbilde på bilen tok ut en innsats som står i hvert enderør , disse var ca 1.75 " tommer`s hull , så etter litt frem å tilbake så slo vi de ut , for vi regnet med at disse ville nok lage en mere jet lyd en normalt .

Og nå syntes jeg lyden ble bedre en før mere grom og mere stempellyd på høyere turtall .

men det er kompressor på bilen og de høres jo , så det blir nok lyd med forhåpentlig bedre da ... !!!

Har faktisk en fare for at vi må til å skru på m3`n før første gang gitt ..hmmm sjønner ikke men det er litt slakke på inngående aksel v,s på diffen 6-8mm opp å ned , så den er nok på tur . kommer nok en ny en som vi tar med ned til Gatebil og har i reserve .

men v.s var jo den siden som fikk seg en trøkk etter veltet vi hadde tidl så det er nok noe der , .

Sterk bil gitt !! såsi bare byttet olje mellom hvert treff , ikke så mye som en hardykobling er byttet ..hmmm BMW sier jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...