stianfuruseth Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 hei, Etter oppfordring av en kamerat lager jeg en tråd her på forumet. Jeg kjører selv ingen BMW, men har derimot tatt bilder av noen veldig pene BMW`r Jeg driver med litt fotografering på hobbybasis, og det går da mye i bilbilder. Så om det er noe her som er intr i bilder av bilen sin så ta gjerne kontakt. Tar på meg inntil videre oppdrag gratis bortsett fra at jeg vil ha dekket bensin hvis jeg må kjøre langt til location Det er en del bilder, så du burde ikke ha dårlig tid! Håper dere liker bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Meeeget bra bilder dette, har du flere må du bare legge dem inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Rå bilder! Synd du bor så langt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hei. Nydelige bilder du tar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Det var noen fantastiske bilder. Noe av det beste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Veeeeldig bra..!! Dyktig du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Flotte bilder! Men så litt skummelt ut de som er tatt inni tunnellen, er jo heller ikke lov å stanse i tunnell sånn uten videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig bra bil(d)er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig bra bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hva slags utstyr bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Steikje fine bilde...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Jævli bra bilder! Likte sinsykt godt de av den hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Flotte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Flotte bilder!! - Men på det ene med den E39 M5'en så ser det ut som om den mangler hjul foran og bare svever bortover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Super Fine bilder! Og fine bilde plasseringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå