Ellingsen B. Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig gromme bilder! Likte den hvite og bildene av M5'n best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Nydelige bilder. Ingen tvil om at du kan dette. Likte spessiellt bildene av E46'n i tunellen og den blå E46'n/M5'n. Er du innom stavanger gi en lyd her, jeg betaler gjærne for et par bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Dette var noen svært flotte bilder av mange pene biler. Er bilde nr. 4 tatt i Etnedal..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Ingenting i veien for at du kan poste flere bilder hvis du har! Råe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Flotte bilder! Men utrolig hvor mye den wonerbaumen ødela bildene av den e39 m5'en :S Jeg hater wonderbaum... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 wow, det her var en respons jeg ALDRI hadde trodd jeg skulle få. Utrolig hyggelig at dere likte bildene mine Jeg har en del bilder til, men de er ikke av BMW, og siden dette er et bmw forum så tenkte jeg det var greit å holde seg til det merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Hva slags utstyr bruker du? Heisann, Bruker ett canon eos 350d, gammelt men den gjør jobben sin Av objektiver: Sigma 10-20mm (den har jeg brukt på de fleste fartsbildene) Sigma 70-200mm f/2.8 DG EX APO HSM MACRO (brukt på blant annet tunell bildene av den hvite automote bmw`n) Sigma 70mm f/2.8 macro (brukt på blant annet bildene av m5`n og e46`n sammen) Sigma 30mm f/1.4 DG HSM Utenom objektiver har jeg diverse filtere, batterigrep samt at jeg får en blitz denne uka, Sigma 530 dg-super. Så ser fram til eksperimentering med blitz fotografering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Dette var noen svært flotte bilder av mange pene biler. Er bilde nr. 4 tatt i Etnedal..? Alle bildene har blitt att i nærområdet her i Volda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig rå bilder dette her Du har endel greie objektiver ser jeg hehe! Hvordan fungerer 70-200mm Sigmaen? Ville tro man lider litt uten IS på et objektiv med såpass mye zoom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Fantastiske bilder, er bare å ta av seg hatten!! I Volda og omegn er det mange fine locations for bildetaking. Har du prøvd å kjøre til topps i Kleppevegen og ta bilder med fjorden og fjellene i bakgrunn? Fin effekt med Volda sentrum laaang der nede... Studerte der selv i 3 år. Flott studiested! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig rå bilder dette her Du har endel greie objektiver ser jeg hehe! Hvordan fungerer 70-200mm Sigmaen? Ville tro man lider litt uten IS på et objektiv med såpass mye zoom? Ja er fornøyd med objektivene mine Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er siden jeg ikke har prøvd canon sin med IS. Men i følge fotografer og diverse slagssteder så ligger sigma sin 70-200mm f/2.8 på relativt likt nivå i optikk som canon sin 70-200 f/2.8L IS. Så du får mye for pengene med sigma, derfor jeg har blitt litt "hekta" på sigma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig rå bilder dette her Du har endel greie objektiver ser jeg hehe! Hvordan fungerer 70-200mm Sigmaen? Ville tro man lider litt uten IS på et objektiv med såpass mye zoom? Ja er fornøyd med objektivene mine Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er siden jeg ikke har prøvd canon sin med IS. Men i følge fotografer og diverse slagssteder så ligger sigma sin 70-200mm f/2.8 på relativt likt nivå i optikk som canon sin 70-200 f/2.8L IS. Så du får mye for pengene med sigma, derfor jeg har blitt litt "hekta" på sigma Hehe, ja det er veldig mye penger å spare på Sigma. Prisene på skikkelig Canon optikk, særlig L serien, er jo ekstremt høye. Har selv et Canon EOS 350D, og skal snart kjøpe mitt første objektiv. Det blir nok Tamron 17-50 F2.8. Tror det blir rått med fast blender gjennom hele brennvidden. Og det sies å være ekstremt skarpe bilder man får med det objektivet. Helt på lik linje til Canon 17-55 F2.8 IS, og det koster 4000kr mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig rå bilder dette her Du har endel greie objektiver ser jeg hehe! Hvordan fungerer 70-200mm Sigmaen? Ville tro man lider litt uten IS på et objektiv med såpass mye zoom? Ja er fornøyd med objektivene mine Jeg vet ikke hvor stor forskjellen er siden jeg ikke har prøvd canon sin med IS. Men i følge fotografer og diverse slagssteder så ligger sigma sin 70-200mm f/2.8 på relativt likt nivå i optikk som canon sin 70-200 f/2.8L IS. Så du får mye for pengene med sigma, derfor jeg har blitt litt "hekta" på sigma Hehe, ja det er veldig mye penger å spare på Sigma. Prisene på skikkelig Canon optikk, særlig L serien, er jo ekstremt høye. Har selv et Canon EOS 350D, og skal snart kjøpe mitt første objektiv. Det blir nok Tamron 17-50 F2.8. Tror det blir rått med fast blender gjennom hele brennvidden. Og det sies å være ekstremt skarpe bilder man får med det objektivet. Helt på lik linje til Canon 17-55 F2.8 IS, og det koster 4000kr mer. Har ingen erfaring med Tamron, men høres jo bra ut det du sier. Er også fast blender på f/2.8 på sigma sin 70-200mm objektivet jeg har, utrolig behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Fantastiske bilder, er bare å ta av seg hatten!! I Volda og omegn er det mange fine locations for bildetaking. Har du prøvd å kjøre til topps i Kleppevegen og ta bilder med fjorden og fjellene i bakgrunn? Fin effekt med Volda sentrum laaang der nede... Studerte der selv i 3 år. Flott studiested! Ja det er flott i Volda Aldri vært der du nevner, så tror jeg får ta meg en tur en dag. Hva studerte du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 der va du komt inn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå