OLEZZ Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 http://www.vgtv.no/?id=18451 Se på de folka der. Hadde drept de på flekken. KLIKKER"¤"%!"%&"#¤&/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Herregud for noen idioter! Kjente at jeg ble skikkelig forbanna nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Aldri vært mer forbanna noen gang mens jeg har sitti på pcen, og jeg har ikke sitti lite på pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Satan sko gjort d samma me di!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hadde lett gitt de typene der en god omgang med jernrør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Fy faen, klarer ikke se sånt jeg! Hadde jeg bare sett de folka! Blir så forbanna!! Skjønner ikke at folk klarer å gjøre sånt :\ Sånne folk hadde fortjent et nakkeskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Satan sko gjort d samma me di!! 10 ganger verre Greit at en kompis av meg "jula opp" en torsk han fikk på kroken en gang vi var ute og fiska men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Klikker helt for meg når jeg ser den detter i bakken. Fan så uskyldig den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Jeg liker svært lite at dyr blir mishandlet.. Håper de blir tatt, og fjernet fra samfunnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 sånne folk er det lov å terrorisere!!!!!!! Stakkars dyr...Spessielt når det faller over ende Sånt blir mann forbanna av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Fy flate! Slike folk må bare henrettes...Har ingenting på jordas overflate å gjøre..stakkars kenguru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 :-(:-( så dette, trist sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hørte jeg naken i en gapestokk.??. Syns den kunne ha blitt tatt i bruk igjen i dette tillfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Det er rett og slett feigt å slå og sparke forsvarsløse dyr.. Men har sett verre enn det der. B.l.a. dyr som blir slaktet levende tror den videoen av det har blitt linket her før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 filmen ble banna... liker link på side 600 eller noe på tulletråden om den... stakkars dyr... skjønner ikke at folk klarer å gjøre slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg