missing_Nin Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Dette er en helt ny telefon som ikke er slippet ut i norden enno. telefonen ble kjøpt av min samboer som ikke klarte med den da dn ble litt for avansert for henne. telefonen er 5 dager gammel og er strøken. følger med et 2 GB minnekort. Og all orginal embalasje.Og kvittering seff. har 3.2" touch skjerm 5 mp camera blåtann(a2dp) 15 fps ved filming og mye mer.. den er e en stilren tlf med mange deilige spesifikasjoner. BYTTES I n82 svart ELLER N95 8gb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 ingen som har lyst på feeet design telefon..?? bare kom med bud elller bytte forslag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Hei! Hvordan er bildene? 5mp kamera sier meg lite egentlig... f.eks min gamle tlf hadde 1.3 mp og hadde sykt mye bedre bilder enn den jeg har nå med 2mp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Hei! Hvordan er bildene? 5mp kamera sier meg lite egentlig... f.eks min gamle tlf hadde 1.3 mp og hadde sykt mye bedre bilder enn den jeg har nå med 2mp. Frekvenser Tri-bande GSM 900/1800/1900 MHz Nettverk GPRS/HSDPA Wap/GPRS WAP navigator 2.0 xHTML GPRS Klasse 10 (4+2) EDGE SMS/MMS/E-mail EMS SMS, Intuitiv SMS (T9), SMS Chat MMS E-post klient Java applikasjoner Ja Nedlasting Ringetoner, bakgrunnsskjerm, Java spill og applikasjoner Foto/Video funksjoner Kamera Ja Mottaker QCIF Oppløsning for foto 5 mégapixels Zoom 3x Blits LED Innhold i pakken Medfølgende tilbehør Batteri, lader Bruksanvisning Fransk Musikkfunksjoner MP3 spiller funksjon Ja Handsfri Ja Stemmeopptak Ja Minne Telefonliste 1000 navn Internt minne 150 Mo Plassering eksternt minnekort Ja Støtter følgende minnekorttype MicroSD kort Maksimum kapasitet minnekort Ikke oppgitt Kapasitet medfølgende minnekort Apparatet leveres uten minnekort Ergonomi Mål 114 x 53,5 x 11,8 mm Vekt 99 g Personlig preg / underholdning Ringetoner 64 tons / MP3 / WMA Spill: Ja Bakgrunnsskjerm :Ja Batteritid Batteritid ved kommunikasjon 3t30 Batteritid standby 300 t Batteri Li-ion 1000 mAh Tilslutning Tilslutning (oppsumering) Bluetooth 2.0 PC-synkronisering ; USB 2.0 / Bluetooth Fotoutskrifter : Bluetooth / PictBridge Bluetooth Bluetooth stereo (A2DP) Innebygd modem :Ja PC synkronisering :Ja Annet PC-synkronisering USB 2.0 Fotoutskrifter PictBridge Display Antall skjermer: 1 Teknologi hovedskjerm TFT pekeskjerm 3,2" Skjermstørrelse (i pixel) 240 x 320 piksler Antall farger hovedskjerm 262.000 Videofunksjon Opptak video Ja Oppløsning video QVGA - 320 x 240 piksler Format videoopptak H.263, MPEG4 Opptak med lyd Ja vet også at det er bildestab.(anti rist funksjon) iso 400 autofokus og flere innstillinger for når på dagen du tar bilde og hvor... dette er vel spesifikkasjonene jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Bytte i Nokia E66 kjøpt på mandagen som var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Bytte i Nokia E66 kjøpt på mandagen som var? det kan være en mulighet.. men skal holde mulighetene åpen en liten stund til.. du hører fra meg hvis det blir noe av. p.s. er det wlan på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Det er WLAN på den. Veldig komplett telefon. GPS, navi, 7.7 timers taletid eller noe. businesstelefon deluxe! Men VELDIG rask i menyer og en fryd å bruke ellers. Vil bli kvitt den kun fordi jeg savner iPhonen min så inderlig og den her så veldig spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Det er ikke dualtouch på den her vel? Savner dualtouch på Touch Pro'en min! Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Det er ikke dualtouch på den her vel? Savner dualtouch på Touch Pro'en min! Huff! Vet ikke om det er det.. vet bare at samsung kaller sitt nye "system" for CROIX.. (som du ser på bilde at det er et kors) som er liksom det som skal konkurere mot iphone og de touch telefonene på markede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Det er ikke dualtouch på den her vel? Savner dualtouch på Touch Pro'en min! Huff! Vet ikke om det er det.. vet bare at samsung kaller sitt nye "system" for CROIX.. (som du ser på bilde at det er et kors) som er liksom det som skal konkurere mot iphone og de touch telefonene på markede.. Okei, dualtouch betyr at du kan trykke på flere forskjellige ikoner på skjermen på samme tid, med forskjellige fingere. Enkelt forklart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Det er ikke dualtouch på den her vel? Savner dualtouch på Touch Pro'en min! Huff! Vet ikke om det er det.. vet bare at samsung kaller sitt nye "system" for CROIX.. (som du ser på bilde at det er et kors) som er liksom det som skal konkurere mot iphone og de touch telefonene på markede.. Okei, dualtouch betyr at du kan trykke på flere forskjellige ikoner på skjermen på samme tid, med forskjellige fingere. Enkelt forklart... på "korset" så kan du for eksempel: på mp3 spiller dr korset oppover da stiller du opp lyden du kan også dra det nedover og mot høyre side da stiller du ned lyd samtidig som du spoler i sangen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Det heter forsåvidt multitouch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Det heter forsåvidt multitouch Ok.. =) Da er det multitouch på mobilen!!! :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Det heter forsåvidt multitouch Ok.. =) Da er det multitouch på mobilen!!! :D:D Jeg tror MariusW heller mente at "dual touch" het "multitouch". iPhone er vel foreløpig den eneste mobilen på (det europeiske?) markedet som har multitouch, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå