///M Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Et alternativ er vel å sette inn noen blåe pærer som er i xenon look. Disse skifter du ved å skru av platen rett under tåkelyset. Det er en grei jobb, gjort på maks en halvtime dersom du har skrudd av disse tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 10 min hvis du har gjort det før første gangen begynnte jeg under bilen.. å demonterte plastikk og div... hehe mine "xenon look" pærer ER blå men ser GODT at det ikke er ekte Xenon ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Menne... hvorfor tipser dere om stusselige halogenpærer? Vil dette si at det er MEGET vanskelig å montere i Xenon i grøftelyktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Jeg har også vurdert dette og lurer på det samme! Men jeg vil ha ekte, og ikke "look". Regner med at dette vil koste litt, men sånn er det;) Men er det mye jobb og montere ekte xenon-grøftelyspærer? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Om det er lett, så er det fortsatt ikke lovlig Eneste problemet med å montere xenon i grøftelys er å finne et sted å feste ballasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Jeg har også vurdert dette og lurer på det samme!Men jeg vil ha ekte, og ikke "look". Regner med at dette vil koste litt, men sånn er det;) Men er det mye jobb og montere ekte xenon-grøftelyspærer? Pris? Jeg kjøpte til min forrige bil et xenon-kit fra ebay. Betalte ca 600,-. Dette holdt godt det, til jeg solgte bilen ihvertfall. Dette her kommer fra England, og har 2 års garanti: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0288948299 Kjøp i vei! Dette kit-et passer E60-grøft, samt er av samme farge som hovedlyktene i xenon (4300K). Dvs, du får nok sikkert ikke 100% prikk lik, men det er ikke så lett heller. Kelvin er tydeligvis ikke alltid Kelvin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Hei ///M, har e60 med xenoen i tåklykta så pm mg jg kan hjelpe dg, med xenoen kitt og montering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Jeg prøvde å montere xenon i grøftelysa nå uten hell. Må visst ha ett spesielt type sett til akkurat denne modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå