MatsBuer Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 syns ikke det var så halv gærent interiør til e30 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-se ... otohosting
Mr.Silver Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 de der så jo ikke så ille ut Grei pris også.. men blir vell en halv mill i frakt da
MatsBuer Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 blir nok ikke noe sånt på meg i og med at jeg solge e30'en og kjøpte e46. bare falt veldig for det interiøret
tmice Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 de der så jo ikke så ille ut Grei pris også.. men blir vell en halv mill i frakt da Koster sikkert litt, men tror ikke det er alt for galt. Verdien på bilen øker jo med et slikt interiør
Yngvejos Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Og om noen skulle falle for fristelsen, har jeg liggende dørpaneler til 2-dørt som er like de på bildene.
eriklepe Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 det er disse som laager setetrekkene http://www.iggeeseatcovers.com/index.php Men husk på at det er såkalt skaiskinn, og det er ikke noe særlig spør du meg.
Torek Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Men husk på at det er såkalt skaiskinn, og det er ikke noe særlig spør du meg. Forklar litt nærmere er du grei Mitt interiør begynner å bli litt slitt, så hadde muligens tenkt å trekke det opp igjen når pengene strekker til. Disse trekkene kunne jo vært et alternativ, men jeg gidder ikke bruke penger på det hvis det ikke er av OK kvalitet.
Odd-M Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Skai er en skinnimitasjon. Ser nogenlunde like ut men har på ingen måte samme egenskaper. For eksempel er det potte tett og blir VELDIG klamt og ekkelt å sitte i etter en stund. I Norge markedsføres slike setetrekk under betegnelsen "leather-look".
MariusW Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Vanlig "ekte" skinn puster forsåvidt heller ikke og man blir ganske så klam på det og!
Odd-M Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Ekte skinn puster. Kanskje ikke tilstrekkelig i mange tilfeller men det er ikke helt tett slik som skai. Dessuten er det store forskjeller i kvalitet på skinn, med dertil forskjellige bruksegenskaper.
Torek Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Det kan da umulig bli særlig mye mer klamt enn de svarte M3 stolene jeg har nå.. Må nesten bytte t-skjorte etter en kjøretur i fint vær på sommerstid. Hvor mye koster dette interiøret da, omregnet til norske kroner? Dyr frakt tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå