Glenno Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Spant bort førerkortet skriver dt.no idag. Link her. Bilde de viser er fra cc senteret i Drammmen, der vi igår hadde treff. (Åmot ligger jo i modum komunne 3.6mil unna). På treff er det vel greit å ta det litt pent med tanke på treff seinere også. Blir vel bare jaget avgårde om det blir herjing.
buskmann Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Det står at det er et illustrasjonsbilde. Det betyr at bildet ikke er av den aktuell hendelsen, men et bilde de fant i sitt bildearkiv. Personen er tydeligvis ikke moden nok til å ha førerkort, så det er helt greit at politiet inndrar det for en periode. Tror det er 3 måneder for vanlig burning.
Mr.Silver Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Er han ikke moden fordi han spant da mener du eller ? ?
ChrZZ Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Det står at det er et illustrasjonsbilde. Det betyr at bildet ikke er av den aktuell hendelsen, men et bilde de fant i sitt bildearkiv.Personen er tydeligvis ikke moden nok til å ha førerkort, så det er helt greit at politiet inndrar det for en periode. Tror det er 3 måneder for vanlig burning. Det var minst tre umodne folk på treffet igår også gitt.. Hadde han ene mistet kontrollen, så hadde han fint truffet mange biler, hvis ikke mennesker også. Bl.a. en på forumet her som hadde det *gøy*. Hjelper ikke å skylde på at en god med bilen, hvis plutselig noe skjer med bilen og han DA mister kontrollen...
Glenno Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Det står at det er et illustrasjonsbilde. Det betyr at bildet ikke er av den aktuell hendelsen, men et bilde de fant i sitt bildearkiv. Joda sjønte den men de burde jo ha et bilde av plassen på åmot da de tidligere har tatt bilder der. Hadde vært litt enklere sjønne hvor sentral denne plassen er (gangveien inn etc..).
OLEZZ Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 treff uten noe show er jo rett og slett stusselig. Det er min mening.
BreitBau Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 DU som hadde den 5-serien der ja.. Ahaaa Tror jeg vet hvem du tenker på.. Var nå litt redd for den stolpen som sto ved krysset der jeg da
ChrZZ Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Hvis det er meg du tenker på, så hadde jeg den ustylede E60-en, ikke den stylede med M6-felger Men ja, hadde blitt dyrt om han hadde truffet bilene som stod der. Trenger ikke mange bilene, før man snakker biler verdt over 1 mill. Et par E46-er, et par E60, etc etc, blir fort penger. Dvs, skadeoppgjøret blir ikke lite. Så forresten en del på bilen din også, BreitBau Var blitt bra! Interiør neste? *hint hint*
Dan327t Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 treff uten noe show er jo rett og slett stusselig. Det er min mening. Enig
Mexos Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 treff uten noe show er jo rett og slett stusselig. Det er min mening. Enig Derfor arrangeres det banetreff Jeg synes faktisk det er nokså kjedelig å se på en sur e34 burne rundt en lyktestolpe med 1 dekk.
hagenisse Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 treff uten noe show er jo rett og slett stusselig. Det er min mening. Hvor tøft er det egentlig å se en bil spinne eller slædde litt på en plass?
BreitBau Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Når vintern setter inn, forsikringa blir satt på tyveri og brann, felgene oppevares i fotenden av senga, og bilen i en varm garasje, begynner jobben med å demontere den inni for å bygge den opp igjen.. Å vær du sikkert på at det blir interiør i denne.. Vader stoler kombinert med M3 sedan sofa, midtarmlene og sort tak
316 Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 – Mannens spinning var en fare for andre, det gikk fort og det sto både folk og biler rundt på parkeringsplassen og med slik fart er det lett å miste kontrollen, sier politibetjent, Frode Presthus, ved Modum lensmannskontor. Så hvis ingen andre er til stede, verken biler eller mennesker kan du herje som du vil på en åpen parkeringsplass uten å miste sertifikatet? Synes jeg ser det..... NOT!
Hi-Fi Lasse Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Med tanke på herjing så passer treff bedre i fjordparken egentlig. Er ikke biltreff uten lukten av svidd gummi, samma hva slags bil det kommer fra Destroyy på forumet lagde bittelitt røyk med e28'n sin, ble greit oppfordra til det av de som sto rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå