Gå til innhold

Meritter?? (Knust styling)


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt ett uhell,men det var ett skikkelig og da :( plutselig nullføre på sommer dekk, fikk sleng og traff enden på ett autovern og gikk rundt!det traff i stolpen heldigvis! []

litt heldig der.

åssen gikk det med den forstøkte karen?

Joda,mistet pusten og bevistheten + noen små kutt,så slapp ganske bra fra det egentlig :) det som reddet ryggen min var at jeg ikke hadde belte på :) sete ryggen var 10 cm på det bredeste :wink: så hadde jeg vært fast spent hadde jeg knekt noen bein i kroppen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Har ikke knust noe styling enda, men "demonterte" fronten på en av firmabilene på jobben når jeg parkerte den i førerdøra på en mitsubishi som kjørte rett ut på vikepliktskilt...

Skader for 70k på firmabilen og 50k på mitsuen.

Siste jeg rakk var å finne ut at jeg ikke hadde belte på siden jeg bare skulle kjøre 500 m mellom to kunder :? (Jada, dust, i know)

Gikk greit med begge sjåfører da. Mista ikke brødskiva jeg satt og gomla på engang, selv om jeg hadde strake armer på rattet og stod på bremsepedalen, så jeg hadde i hvertfall noe å spise på mens jeg løp rundt på fortauet på venstra side av veien og lette etter varseltrekant og skademeldings-skjema :P

traff vel i 40-50 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en hønngamme Passat fra 1985. Kom i god fart inn i en venstresving... Lykteglasse tok til høyre. Snakk om dårlig lim.

haha dritbra.

jeg måtte bråtsoppe med en mazda 626 94mod. en gang for lenge sia(øvelseskjøring) da forsviner begge blinklysa vidre fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor skal jeg begynne :P

Hadde en Opel Vectra 2000, 92 modell mener jeg og huske, den rygga jeg over med hjullaster på jobb en fredag jeg var stressa og skulle dra hjem fortest mulig :P Så den fikk Brødrene London av meg..

Kjøpte meg en Sierra som vinterbil, hadde den i 2måneder og hadde akkurat rullmalt den spygrønn med benga (kjempefornøyd med utseendet :P). Kom ALTfor fort i en sving som var mye skarpere enn det jeg hadde trodd, og fikk en helvetes kontra jeg ikke klarte og rette opp og nedi grøfta og stoppa i noen trær som redda meg fra og havne i Glomma..

Kjøpte meg en ny Sierra samme vinter, den rakk jeg og ha i 2 uker før jeg rævkjørte en på E6, og bilen ble vrak, kort fortalt..

Etter det har jeg vært flink, bare flasset bort lakk under front og bakfanger på E46'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde hatt min andre 320 i ca en uke, og denne var det sperre på, og det var VELDi morro 8) jeg og en kompis var på ett ferge leie og la noen smultringer, og det var fliring :) så skulle vi ta turen hjem, så kom vi til en litn sving hadde ca 20kmt og dæven hvor det smalt i bakenden, for da hadde jeg tatt live av diffen, ringte gs og bestilte en 325diff med sperre ( must ) en uke etter fikk jeg den på veien ijenn :D så måtte vi ut og teste seff :) komm på den lokale bensinstasjonen en tur, måtte selvsagt legge den brei :D:D runt bygget, ble litt for stor fart i slengen, bremset, bilen skle med full sving, venstre hjulet rett inni en "fortauskant" endte med at venstre hjulet so inni hjulbuen, bøyd bære arm til en U, deformert venstre skjerm, og en deformert felg... da måtte jeg skaffe ny skjerm, bære arm, felger :P 2 uker etter så var den på veien ijenn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt ET uhell jeg, det var med Sierran til Anders Øiern [ANDERS87]!

Vi var en 4-6 biler som sladda oppover en fjellvei!

Og i en laang høyresving dabba gassen av og jeg kom for sakte igjennom svingen og traff brøytekanten, og ut i grøfta!

Anders kom og var SÅÅÅ sint :D

hahaha <3

Ellers enn det, har jeg bare fått tilbake bila mine ødelagte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ødelagt sååå mye.

Reiv av frontleppe+bulka skjermer på første E30n etter en tur i grøfta på vinteren.

Sprakk frontfanger på første E46n pga uventa fartshump i litt for stor fart :roll:

Knuste 2 dører, C-stolpe, tak, speil, baklykter og et par vinduer pga overvurdering av Nankang NS2 på vått føre :roll:

Reiv av IS-leppe MANGE ganger på IXn. Aldri et merke. Original kvalitet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jeg kan skrive evig lang liste..

3 e46 m3 fronter til e36.. ;)

1 bak fanger..

fikset begge hjulbuer og lakket etter eksploderende dekk.. ;)

Rettet og byttet litt av bakstykket pluss bagasjelokk da jeg dro en laaaaang brei en i en sving.. bare synd en tippbil hadde lagt et grus lass midt i svingen.. smallt ræva i en betong kant.. men tok ikke lange tiden og fikse..

Ellers på en s13 i sommer:

s15 front..

carbon panser

radiator..

bresta sideskjørt..

Så satt jeg på når vi la den på taket og total vraka på frøya..

Scania r500:

Sto stille for så at bilen begynnte og skli.. traff et bro kar.. bytte av høyre hjørne.. diesel tank.. og ny fjær på driv aksel da den ble slått av..

1 stk frontlykt inne på et anleggs område..

2 markerings lys da jeg svinget av veien for en bil nede i ottadalen.. endte opp i en fin stikk vei.. :o flaks..

Så på jobb har det gått noen lunde helt ok med tanke på at jeg har kjørt tungbil i 5 år ;) aldri smellt oppi en tunnel med tralla heller..

kjører da opp mot 170 000 i året og minimum 140 000km...

s14 nissan:

kløyva av frontfangern 3 ganger i sommer og bakfangern 4.. aldri knust dem :=) men var aktiv og hjelpe de andre førerne med og stripse sammen igjen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal vi se.

Når eg hadde ein E46, so kjørte eg på ein smal vei, der eg såg ein bil komme imot eg bremsa ned, menst tyskeren peiste på å måkte til speilet mitt! Men det som var heftig var at glaset hoppa ut og speilet var like heilt, kun eit lite merke i lakken:P. Glaset var like heilt å fint :)

7.August total vraka eg ein Opel Corsa 2008, faen so glad eg er for at eg krasja med den.

Det var i ein tunnel, eg kjører å det kjem ein sving, plutslig kjem ein 200SX sidelengs og inni feltet mitt i ein jævla fart! ingen tenketid.

Traff han ifrå passasjerdøra og fram.

Eg hadde 80, han hadde 100+? vi vart skubba bakover.

Var fleire vitner før tunnelen som sa at han grisekjørte!.

http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 503932.ece

Glad det gjekk so bra som det gjekk uansett om eg er sjukemeldt i fleire måna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...