Gå til innhold

Meritter?? (Knust styling)


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Detta tror jeg kan bli en litt artig tråd.. Er vel flere her inne som har noen fangere/lepper o.l. hengende i en garasje eller lettere henslengt bak husveggen..

Hva har du tatt av fangere, felger o.l.. Gjerne også hvordan du har tatt det :D

Min tur først :D

Hvis vi ser bort fra 93 modell 316'en min så har jeg da i løpet av 25 000 km med den jeg har nå tatt følgende:

1 Infinity Frontfanger (Katt)

1 Infinity Leppe (Samme katta)

1 Illusion fanger (Idiotisk svenske som begynte å rygge i bomringen på E6)

1 Grill med nyrer (Samme svensken)

1 Rieger Infinity I Sideskjørt (Breisladd på vinterføre over en stein)

1 Rieger Infinity I Bakfanger (Samme steinen)

1 Rieger GT-leppe (Kjørte på en stokk elns, sprakk i hjørnet)

1 Panser (Panserlåser er en fin ting å skru PÅ igjen etter å ha demontert de

1 Frontrute (Samme episoden som panseret)

Når vi først nevner hva jeg har bakom garasjen så står det en takluke med ødelagt taklukekassett (kan jo overhales men har ikke kommet så langt) førerdør, panseret som er nevnt ovenfor og ett bagasjelokk.. Dette er byttet pga rust med unntak av panseret som rett og slett bare er jævli bøyd :)

Så ja... Vært noen harde 25 000 km.. Må si den jævligste opplevelsen var vel kanskje da jeg etter 7 dager med nylakka frontfanger ble rygget på av den svensken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja, ikke så mye egentlig. :lol: Knuste blinklysglasset foran i sommer. Det falt av i fart! Knuste godt i asfalten ved siden av meg, skjønte ikke helt hva det var med en gang. Så har jeg av en eller annen grunn (I følge verksted) smeltet bremsekaliperne på bilen ved en anledning. Så har jeg fått kast i bremseskivene nå. Noen sier at jeg kjører hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par på lur jeg også.

1. (E36 325) Skulle hente min bedre halvdel i Oslo. Veien var våt og fin så det ble litt lettere inspirert kjøring. Det reultere i at jeg drar av girkula. Døtter den på igjenn og ferdig med det.

Så plukker jeg opp min fru og kjører avgårde. Nevner for hun at jeg dro av girkula forleden, men hun sier at det går ikke ann. Da må jeg jo vise det for ho så jeg drar i. Da sitter den såklart fast. Hun ler å sier; der serru!!. Da må jeg jo dra i for å få vist det, girkula løsner, jeg slår i sladrespeilet, ruta knuser, ikke rute forsikring. Men jeg hadde jo rett da, den kom av!!! :twisted:

2. (e36 320 og Honda HRV) Bmw`en var jorde bil som vi kjørte med. Jeg planta den langt utafor den oppmåka banen så den måtte taues ut. Hadde flere jorde biler der som vi fint kunne taua den ut med, men jeg fant det for godt og taue den ut med en et par år gammel HRV. Greit nok det, det pleier jo tross alt og gå bra det.

Så vi huker den på og drar den ut, så går jeg ut av Hondaen og ser en grønn E36 komme trillende i fin fart mot hondaen, FAEN det er jo ingen i bilen!!! Kræsj, kræsj. Tok hele bakskjærmen og bakdøra.

Har noen svake øyeblikk for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta tror jeg kan bli en litt artig tråd.. Er vel flere her inne som har noen fangere/lepper o.l. hengende i en garasje eller lettere henslengt bak husveggen..

Hva har du tatt av fangere, felger o.l.. Gjerne også hvordan du har tatt det :D

Min tur først :D

Hvis vi ser bort fra 93 modell 316'en min så har jeg da i løpet av 25 000 km med den jeg har nå tatt følgende:

1 Infinity Frontfanger (Katt)

1 Infinity Leppe (Samme katta)

1 Illusion fanger (Idiotisk svenske som begynte å rygge i bomringen på E6)

1 Grill med nyrer (Samme svensken)

1 Rieger Infinity I Sideskjørt (Breisladd på vinterføre over en stein)

1 Rieger Infinity I Bakfanger (Samme steinen)

1 Rieger GT-leppe (Kjørte på en stokk elns, sprakk i hjørnet)

1 Panser (Panserlåser er en fin ting å skru PÅ igjen etter å ha demontert de

1 Frontrute (Samme episoden som panseret)

Når vi først nevner hva jeg har bakom garasjen så står det en takluke med ødelagt taklukekassett (kan jo overhales men har ikke kommet så langt) førerdør, panseret som er nevnt ovenfor og ett bagasjelokk.. Dette er byttet pga rust med unntak av panseret som rett og slett bare er jævli bøyd :)

Så ja... Vært noen harde 25 000 km.. Må si den jævligste opplevelsen var vel kanskje da jeg etter 7 dager med nylakka frontfanger ble rygget på av den svensken...

Ta hintet! Det er ikke meningen at bilen skal ha slik jalla-plast... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta tror jeg kan bli en litt artig tråd.. Er vel flere her inne som har noen fangere/lepper o.l. hengende i en garasje eller lettere henslengt bak husveggen..

Hva har du tatt av fangere, felger o.l.. Gjerne også hvordan du har tatt det :D

Min tur først :D

Hvis vi ser bort fra 93 modell 316'en min så har jeg da i løpet av 25 000 km med den jeg har nå tatt følgende:

1 Infinity Frontfanger (Katt)

1 Infinity Leppe (Samme katta)

1 Illusion fanger (Idiotisk svenske som begynte å rygge i bomringen på E6)

1 Grill med nyrer (Samme svensken)

1 Rieger Infinity I Sideskjørt (Breisladd på vinterføre over en stein)

1 Rieger Infinity I Bakfanger (Samme steinen)

1 Rieger GT-leppe (Kjørte på en stokk elns, sprakk i hjørnet)

1 Panser (Panserlåser er en fin ting å skru PÅ igjen etter å ha demontert de

1 Frontrute (Samme episoden som panseret)

Når vi først nevner hva jeg har bakom garasjen så står det en takluke med ødelagt taklukekassett (kan jo overhales men har ikke kommet så langt) førerdør, panseret som er nevnt ovenfor og ett bagasjelokk.. Dette er byttet pga rust med unntak av panseret som rett og slett bare er jævli bøyd :)

Så ja... Vært noen harde 25 000 km.. Må si den jævligste opplevelsen var vel kanskje da jeg etter 7 dager med nylakka frontfanger ble rygget på av den svensken...

Ta hintet! Det er ikke meningen at bilen skal ha slik jalla-plast... :wink:

Måtte igjennom mye av det der for å få den "riktig".. Syns ikke den er jalla nå :D

CAM_0548-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ødelagt så mye styling jeg, siden jeg stort sett har hatt orginalt utseende. Men det hindrer ikke bulker av ymse slag...

Frontfanger: Bulket 6(!) ganger av ymse dyr (samme fanger enda - ser ikke ut!!). Fellesnevner på nesten alle påkjørselene er 110-120 over en slak bakketopp eller rundt en slak sving.

I alt har jeg 2 harer, 3 rever og 1 katt på rullebladet. Vil tro jeg har skadeskutt 2 ganger så mange, men dette er kun de omkomne.

-Panseret: bulka inn av en sinna totning som kom flyende i lufta (fått juling like før). Fikk 10k i cash fra han :D

-Framskjermer: Rustangrep og autovern sladding (bilen skle på stive hjul i 5-10km/t inn i autovern ned en bratt skrent... Bah!

-Bakfanger: har vært XX antall ganger i brøytekanter i alt fra 70 til 160km/t lang både veier og isbaner. (Iallefall 15 brøytestikker er ødelagt pga av det).

-Frontfanger: Knust blinklys 3 ganger (alle 3 revene skyldige)

-En kliss ny spreder som hadde sittet på i under 10min (!!), bang - reven drepte sprederen. 930kr rett i dass.

- 2 stk bunnpanner (rallyinspirert kjøring)

- 1 stk fronttravers (samme som over)

- 1 stk eksosanlegg + oppheng. (rust)

- 3 stk felger (rallykjøring langs harde grusveier)

- 1 stk giroverføring (vold?)

- 1 stk clutch (sier seg selv?)

- 1 sprekt og oppripa frontrute (står i enda).

- 3 stk framstoler (alle seteryggene knekker ved hopping/sprett ved kjøring) Derfor- bøttesete! Nå holder det.

- Nye bærekuler, endeledd og bærearmsforinger (ikke bygd for alternativ kjøring - dårlig kvalitet)

- Traversforinger (aldri mer!!)

- Nye bremser 2 ganger.

- Bulka bensintank etter amatørmessig oppjekking (heldigvis ikke av meg) . Lekker fra tankpåfyllinga den dag i dag. Derfor er forbruket litt høyt.. :lol:

- Ellers har jeg også måtte ha lakket opp kanaler og hjulbur for å hindre ytterligere rustangrep. Men det ble bra.

EDIT: Glemte å nevne at bilen nå ha Dephin WEIS metallic farge, etter at han jeg leier hus av bestemte seg for å MALE det uten å si ifra til meg først. Selvsagt hjalp det ikke mye at bilen min sto under vindfanget på langveggen.. :roll: Men jeg har ikke sagt noe, siden jeg får meeget nice husleie. Men det skal tas opp den dagen han evt øker den :twisted: Bilen ser ut som et takras fra før.

Dere har kanskje skjønt at jeg gir litt faen i den bilen jeg har nå. Den er til for å brukes - hardt.

Bimmers styggeste bil i daglig bruk? Det tror jeg.

Skal bli godt å bytte bil (ny E30) i Januar :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...