Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kjøpt inn bremsevæske, den 307 greia. Men setter bort luftinga og det der på verksted, tror ikke det er så store utgiften heller. Var vel snakk om 500 kroner ca, så da styrer jeg ikke med det selv :) Men jeg skrev jo ikke noe med bremsevæsken jeg da. Sa bare at man slipper å bytte kaliperen fordi skivene er original størrelse. Er vel riktig det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ja, da er det snart 2 uker siden jeg tok fullstendig 3-step system fra Meguiars på bilen :D Har bare ikke hatt tid til å legge ut bilder og sånt.

Her kommet hvertfall noen bilder underveis og ferdig. Ikke så bra bilder, men ser jo at det er reint da hvertfall :)

VASKING:

PB211820.jpg

PB211821.jpg

PB211822.jpg

PB211823.jpg

PB211824.jpg

ETTER TØRK:

PB211826.jpg

PB211827.jpg

Var ikke så veldig galt etter grundig vask med Tech Wax såpe :)

Så noen dårlige bilder etter Paint cleaner, polish og voks.

PB211828.jpg

PB211829.jpg

PB211830.jpg

PB211831.jpg

Hadde dårlig tid, så ble haste-bilder. Bilen blir vel vasket nå til helgen, så får se hvor lett skitten går av og om bilen fortsatt kjennes glatt ut. Var litt skuffet at den ikke var glattere enn den var etter voksen, men ble litt glattere dagen etter og det var kjørt i litt regnvær :) Fikk kanskje bort det siste overflødige, og voksen fikk vel lagt seg ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EirikL: Jeg brukte vel totalt bare 4 timer på vask, paint cleaner, polering og voksing :) Lot voksen ligge på kanskje 1 1/2 times tid før jeg tørket den av, da jeg måtte løpe et annet ærend som hastet.

Fredrik: Takk takk :) Selvfølgelig blir jeg med på det. Ingenting er vel som fint vårvær, god musikk, pils og polering? :D Du var jo flink til å polere felgene mine du da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt skuffet at den ikke var glattere enn den var etter voksen, men ble litt glattere dagen etter og det var kjørt i litt regnvær :) Fikk kanskje bort det siste overflødige, og voksen fikk vel lagt seg ordentlig.

Deilig med ren og glatt lakk!

Til voks anbefaler jeg Sonax flytende hardvoks. Superenkel å legge på, og holder leenge!

Sonax_Flytende.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå til vinteren så vil jeg ikke anbefale å bruke voks. Med mindre man legger på bra med en god voks.

Ta ein titt på Chemical Guys sin Jetseal 109.

Jeg brukte Meguiar's sin Deep Crystal serie før jeg bevegde meg utpå med roterende maskin! :D

Jeg foretrekker Swisswax voks på min M3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå til vinteren så vil jeg ikke anbefale å bruke voks. Med mindre man legger på bra med en god voks.

Ta ein titt på Chemical Guys sin Jetseal 109.

Jeg brukte Meguiar's sin Deep Crystal serie før jeg bevegde meg utpå med roterende maskin! :D

Jeg foretrekker Swisswax voks på min M3 :)

Hvorfor ikke voks? Skulle gjerne brukt swissvax på både bilen og meg selv daglig, men så var det prisen da ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...