spruddel Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Utrolig pen bil, fargen var skikkelig nydelig! M-tech styling, er det ca. det samme som M-tech 2? Hvilken front er det du har? Heter den bare M-tech? Gratulerer med bilen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Uhorvelig flott farge til cab Har kanskje ikke hatt min siste cab, nei. Bilen trenger kanskje litt moderat senk foran, men det blir pirk. Den skal vel kjøres også i dette landet, med slike flotte veier Enig i at cromfelgene må selges. Til en med svart Mercedes? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Grats med ny bil! Er enig at chromen er litt kebab! Ville sagt det sånn at hvis du skal ha svarte baklykter i tillegg til chrome felger kunne du heller ha kjøpt en boks med skokrem Men uansett en vanvittig deilig bil! Ingen tvil om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Grats med ny bil!Er enig at chromen er litt kebab! Ville sagt det sånn at hvis du skal ha svarte baklykter i tillegg til chrome felger kunne du heller ha kjøpt en boks med skokrem Men uansett en vanvittig deilig bil! Ingen tvil om det... skokrem har jeg hjemme, så det er ikke noe problem. Men har fått snusen i at denna bilen sto langt ute på et jorde i mandal en gang pga noe fyllekjøring, noen som veit hvor omfattende skadene var? eventuelt har bilder av bilen slik den så ut når den var bulket. takker får positive komentarer, blir nok til og bytte ut felgene til sommeren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Veldig fin bil du har fått deg, gratulerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 ingen som veit noe om det, skal ha skjed 16 mai 2007 sånn ca. flott om noen veit om skadeomfanget som var på bilen da, siden jeg ikke har blitt informert om dette av tidligere eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Hvis opplysningene du har fått stemmer er dette langt fra bra. Jeg hadde aldri godtatt at selger hadde utelatt noe så viktig som dette. Aldri. Ville nok fått kjøpet hevet. Tenker slik at hvis det hadde vær meg som skulle ha kjøpt bilen og jeg etter et par år skulle ha solgt bilen igjen så måtte jo jeg ha opplyst til den nye eieren at bilen tidligere har vært skadet. Og da kan folk fort bli skeptisk... Men det er nå bare min mening da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 folk har all grunn til å bli skeptisk til en skadet bil. for et par år siden (8-10) hadde naboen en STRØKEN! e30 coupe. han endte opp med å måtte bytte deler av gulvet på fører siden, og omlakkere hele siden for egen regning pga rust, og bobler i lakken. det han fant ut når han gikk tilbake i sømmene, var at "ingen" av de tidligere eierne hadde vist om dette- så mest sannsynlig var det aldri en forsikringssak- og kanskje svart arbeid. så man vet EGENTLIG aldri hva som kan skjule seg i framtidige problemer når den har hatt en betydelig skade tidligere. legger tidligere eier fram kvitteringer på jobben som er gjort, er det hvertfall en garantisak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Jeg VISSTE jeg hadde sett tråden før!! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50084 HA! Jeg har lett og lett og lett og lett for deg! Ikke 100% sikker på at det er samme bil. For kan jo bare være ryktene du har hørt, for bilen er jo lik men kanskje ikke samme, siden bildene er blurret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Jeg VISSTE jeg hadde sett tråden før!!http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50084 HA! Jeg har lett og lett og lett og lett for deg! Ikke 100% sikker på at det er samme bil. For kan jo bare være ryktene du har hørt, for bilen er jo lik men kanskje ikke samme, siden bildene er blurret.. takk takk ChrZZ, er nok den samme bilen detta gitt, men det som er standard nå er jo at han jeg kjøpte bilen av svarer ikke på meldinger lengere, får prøve å ringe han litt utpå dagen i dag, men har etter noen timer på forumet her fått rotet fram eier historikken på bilen, så skal vell finne ut hvem som er "luringen" i denne saken mest sansynlig så er vell alle dem klar over det siden dem bor i så og si samme nabolag. viss alle hadde reist får og møtes så hadde dem hatt ca 20min kjøring en vei hver. så at ikke selger var klar over dette har jeg ingen tru på. men vi har grav på jobben så nå skal den få stå der til inspeksjon i dag, så får jeg se. kan jo alltids kjøre til mandal en tur og prate med eier viss han ikke tar tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Ja, begynner å bli rimelig klassisk svindel dette her. Jeg vil faktisk nesten kalle det svindel, for hadde DU kjøpt bilen hvis du ble fortalt at den hadde blitt behandlet slik? Du får gå over bilen ja, og se om det er noen åpenbare feil som kan ha vært resultatet av en flytur og mye bajjaskjøring. Evt, så er det nok bare å ta deg en tur til idioten du kjøpte bilen av og forklare det hele. Hvis han ikke skjønner ord, så får du jo evt forklare det på andre måter han skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 viss jeg hadde visst om dette så hadde det i allefall vert snakk om en helt anna pris om jeg i det heletatt hadde kjøpt bilen, men nå får jeg kjøre den over grava og se om det er noe rart under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Har nå sett under denna bilen og kan ikke si at jeg fant så mye at det gjør noe. at den er blitt grisekjørt med er jo mulig, men den har ingen riper eller sår under bilen i det heletatt, bunnpannen på motoren er helt fin, og undersiden på girkassen er også så å si strøken, det er heller ingen merker i plast, stålplater eller i selve karosseriet. bakfangeren er ikke blitt byttet før da den var datomerket, det samme er tanken. fant ingen sprekker i karosseri der hvor bakakselen er festet opp. (har lest at dette kan forekomme på en del e-46er) Ser i allefall ingenting ifra undersiden. ellers er alt festet på plasser det skal festet, ser nesten får bra ut til og vere sant, eneste rusten under der er litt på klokka bak og på oppfestningen til den. Har også gått over samtlige åpninger i dører, panser, koffert osv med måleblekk, dette også ser bra ut. eneste jeg tror er gjort viss det er denne som har vert på det jordet er at panser og frontfanger er byttet, fant ikke datoen på frontfangeren, og viss mann ser på nyrene i panseret så ser det ut til og vere facelift nyrer. Dem er rundere i kantene også er dem flatere på en måte. Kan noen bekrefte eller avkrefte om dette er bilen som stod ute på det jordet som ChrZZ linket til? All hjelp taes imot med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Ligner veldig, samme felger o.l.... Er vel ikke altfor mange av den kombinasjonen av Estoril blå 02 320 cabrio med slike felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 nei, man skulle ikke tro det, men må vere noen her som veit hva som eventuelt er byttet på bilen etter at dette skjedde, viss dem ikke vil poste det her så er det bare og sende meg en pm så poster jeg det her uten navn så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå