Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å bytte ut lakkerte lister o.l på m3'n nå. Sammenlignet kjapt priser mellom Koed og GS, og det skilte ganske mye på så lite deler syntes jeg.

Skal ha følgende;

Alle støtlister bakfanger

Alle støtlister frontfanger

Diffusor bak

Leppe til m3 fanger

Gt splittere

Netting frontfanger

Prisene er da hentet fra nettbutikkene deres.

GS kom det på kr 6 800

Koed skulle ha 4976.

Skiller altså nesten 2k på litt plast detaljer!

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan sikkert være at GS er billigere på andre ting, men tror ikke det gjelder veldig mange varer desverre.

Hadde vært flott om de begynte å konkurere litt på pris snart;)

Skrevet
Du har husket å regne inn mva og avgifter på bestillingen fra koed!?

koed av jo avdeling i norge nå. så slipper det :wink:

Skrevet
Du har husket å regne inn mva og avgifter på bestillingen fra koed!?

Som Dirtydicky sier:)

Men har ikke lagt til frakt kostnader, men det tipper jeg er ganske likt..

Skrevet

Mye oss BMW org også som slår GS på det meste. Så om du er BMWCC medlem, er det jo 15% også. Men Koed er nok billigst for det meste ja. :D

Skrevet

Handler bare på BMW om sommeren og ellers når jeg er hjemme i Skien, får 15-20% av de på delelageret der, så får ta en tlf dit en dag og få en pris av de også. Men når jeg er i Bergen er koed førstevalget.

Skrevet

Verdt å merke seg er at GS kun selger orginalvarer om du ikke selv velger alternative varer (uorg). Koed selger stort sett kopi på det meste, uten å oppgi det.

Viktig å merke seg, og sammenlikne rettferdig.

I dette tilfellet er nok Koed det beste, med mindre passformen ikke er lik.

Selv handler jeg nesten utelukkende kun fra Koed, men når det kommer til karosserideler er BMW forhandler som oftest beste løsning.

Begge forretninger har sine svakheter.

Skrevet

Jeg bestilte Slipesett, strekkbolter og girkule med lys og girbelg på koed. For de delene ble det nesten 1500 i prisforskjell fra GS. Jeg synes det er helt vanvittig.

Skrevet

Jeg har sluttet å bruke GS. Handler kun hos Bmw eller hos Koed :) 18% rabatt på deler på Bmw, og Koed er billigere så GS klarer ikke konkurrere med de prisene jeg får fra Koed og Strandveien Auto.

Skrevet
Verdt å merke seg er at GS kun selger orginalvarer om du ikke selv velger alternative varer (uorg). Koed selger stort sett kopi på det meste, uten å oppgi det.

Viktig å merke seg, og sammenlikne rettferdig.

I dette tilfellet er nok Koed det beste, med mindre passformen ikke er lik.

Selv handler jeg nesten utelukkende kun fra Koed, men når det kommer til karosserideler er BMW forhandler som oftest beste løsning.

Begge forretninger har sine svakheter.

viss du ser på deler tel salgs på koed, så står det både originalt og kopi der, og står merket ganske tydelig..

meg jeg handler ikke av gs, eneste jeg gjør der er å ser igjennom bildene de har, for å finne delenr og lignende:P

Skrevet

Jeg handler alt på KOED. der får du den servicen du fortjener som kunde i tillegg til de beste prisene det får man ikke hos GS, GS har blitt helt grusomme etter min mening. Er en grunn til jeg har valgt å reklamere for KOED på min bil og det er fordi det er det eneste sted jeg bruker og komemr til å bruke i fremtiden. Stor takk til G.o og Fredrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...