Gå til innhold

her kan du skryte hva du har kjørt eller sittet på med.


MatsBuer
 Share

Anbefalte innlegg

Har vert heldig å fått kjørt mye forskjellig ift. alder vil jeg si.. Men det som vel er verdt å nevnes er nye typen 911 turbo 2 ganger, Cayenne Turbo, E92 335d med og uten ACS chip.. + et par andre E92 335d (med chippen er det ca 326HK og litt over 800NM). E36 M3 3.2L, E63 645i cab, E61 535d. De fleste motor alternativene i X5, X6 3.5xd, Nissan 200sx med rundt 300HK og turbo.. Turbo er GØY :D Pluss masse annet.. Se om ikke jeg kommer på mere senere :)

Har sittet på i E60 M5, E36 M3 GT og sikkert noe mer. Kommer ikke på mer i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert heldig å fått kjørt mye forskjellig ift. alder vil jeg si.. Men det som vel er verdt å nevnes er nye typen 911 turbo 2 ganger, Cayenne Turbo, E92 335d med og uten ACS chip.. + et par andre E92 335d (med chippen er det ca 326HK og litt over 800NM). E36 M3 3.2L, E63 645i cab, E61 535d. De fleste motor alternativene i X5, X6 3.5xd, Nissan 200sx med rundt 300HK og turbo.. Turbo er GØY :D Pluss masse annet.. Se om ikke jeg kommer på mere senere :)

Har sittet på i E60 M5, E36 M3 GT og sikkert noe mer. Kommer ikke på mer i farten.

det var smørbrød lista si det:) jobber du som BMW mekaniker eller selger du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, ingen av de delene.. Har vert heldig og har en jobb som gjør at jeg får prøvd litt av hvert :) (Selv om man ikke skulle tro det) Fant en liste med det meste jeg har prøvd, men ikke så mye annet spennede enn det jeg allerede har skrevet :)

Men skulle gjærne likt å prøvd CSL. Samt nye M3'n.. Det må være drømmebilene å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vill skryte litt jeg også:P hehe.. har vært passasjer i en kompressormata corvette stingray med 620hk..

Det sparka..=D så nå venter bare jeg og en kompis på at onkelen skal få sin e34 m5 tilbake fra helge vik.. da er den turbo mata:P og er vel en 800 hk som det jeg har fått med meg at det er i den og da blir det å sitte på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjørt mye rått men har vert pasasjer i en nissan skyline gt-r r34 med ca 480hk den dro godt den!

og en tuna mazda rx7 sparka godt den å. ellers så har jeg en m5 men har aldri kjørt eller sittet på med en, så vist noen har lyst til og vise meg litt krefter er det bare og rope ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt så veldig mye gromt men e30 turbo, e36 2,8 kompressor, e39 540 hartge, har også sittet på med litt annet gøy som et par cosworther, 2002 porsche 996 (Carrera tror jeg?)

Har jo også hatt sikkert 20 bmw'er fra 318 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...