knut_olestad Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ble forbikjørt av en brannbil i en tunnell, nedoverbakke. Da jeg begynte på oppoverbakken klarte ikke brannbilen mer enn 60kmt i 80 sona.. hehe.. blåste forbi han:) Da hjalp det lite med blålys på taket.Har foøvrig en pumpebil her i området som ikke klarer mer en 30kmt i samme bakke.. hehe.. det er latterlig litt OT:p Norsk brannvern på sitt beste det Finnes mange av de.
sh0rty^ Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Så faktisk en her rett i stad, holdt på å velte i rundkjøringa. sånne biler er ikke noe problem å godkjenne. Men en gammel e30 med 950 hk og straka rør er liksom et problem
knut_olestad Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Skulle nesten hatt en tråd på brannvern i Norge,det går jo og på sikkerhet i trafikken.
oddis Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 70 sone i 2 felter!? Du sier det som det er noe spesielt? I oslo er det jo 60 på 4-felts vei halve året også... Oslo regnes ikke, det er jo miljøhovedstaden. Det er Oslo, også er det resten. Rart nok at en såpass "liten" by har 70 sone på 2 feltern. Den hadde jo også 90 som flere har sagt her, og nå satt ned til 70...
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Sure penger. Venter på bot selv. Er det forresten noen som vet hva straffa er for 200-250 i en 80-100 sone. Er det snakk om uker eller måneder i fengsel? What.?? Er du tatt i over 200.??? I så fall er det nok snakk om mnd. i fengsel..!! Er heldigvis ikke tatt. Men regner med det kommer til å skje en gang. Greit å vite hva man har i vente. Tror jeg må skaffe meg (enda) dauere bil.
knut_olestad Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Sure penger. Venter på bot selv. Er det forresten noen som vet hva straffa er for 200-250 i en 80-100 sone. Er det snakk om uker eller måneder i fengsel? What.?? Er du tatt i over 200.??? I så fall er det nok snakk om mnd. i fengsel..!! Er heldigvis ikke tatt. Men regner med det kommer til å skje en gang. Greit å vite hva man har i vente. Tror jeg må skaffe meg (enda) dauere bil. Om du regner med at det vil skje bør du vel strengt tatt vurdere kjøpe deg trøsykkel i stedenfor bil Jeg møter deg heller på den enn i 200 i bil.
Der Barockengel Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Tror jeg må skaffe meg (enda) dauere bil. Citroën Berlingo i el-bil utgave?
BRIO Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Sure penger. Venter på bot selv. Er det forresten noen som vet hva straffa er for 200-250 i en 80-100 sone. Er det snakk om uker eller måneder i fengsel? What.?? Er du tatt i over 200.??? I så fall er det nok snakk om mnd. i fengsel..!! Er heldigvis ikke tatt. Men regner med det kommer til å skje en gang. Greit å vite hva man har i vente. Tror jeg må skaffe meg (enda) dauere bil. Kjøp deg trøsykkel i stedet, ja. Slik kjøring kaller jeg idiotkjøring. Beklager å måtte si det men det er ikke noe å komme her å "skryte" over. En ting er hva du utsetter deg selv for av fare, men hva med andre uskyldige som blir offer for din galskap? Jeg skriver blir, for det må gå galt en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå