Haug530D Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Noen som vet noe mer om dette arrangemanget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Det e verdt et besøk! Mye gromt og flott. Og så e det for inviterte biler, så du slipper å se gamle sierraer med cossievinge og slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 slipper å se gamle sierraer Det er det jeg kaller flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Det e verdt et besøk! Mye gromt og flott. Og så e det for inviterte biler, så du slipper å se gamle sierraer med cossievinge og slike ting. Joda, men tenkte på noe mer info,står veldig lite her: http://www.hacc.no/forside/ Tenkte på priser å klokkeslett å sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 ååå, sånn ja. Nei det e eg usikker på. men kan jo prøve å sjekke det opp for deg og så kan eg svare her seinere om eg får noe svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Lørdag og søndag kl. 10-18 mener jeg det sto på plakaten jeg så. Vet ikke hva det koster for å komme inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 100,- pr. pers. å 200 for familie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå