///Stokk1 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Kan vel kaste meg på bølgen av og vise fram bilen min som jeg hentet igår. Bilen er en 92mod 320iSedan som har lite utstyr, men som fortsatt er fin å kjøre, i tillegg til at den ser nogenlunde ut;) Hadde ikke tilgang til digitalkamera idag, så det ble noen uskarpe mobilbilder.. Bilen ble nylakkert i vår og har gått nesten 220 000. Rimelig fornøyd og venter på bare på oppkjøring 29.September.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Gratulerer, bilen så jo bra ut den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 gratulere med ny bil,så temlig fin ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Gratulerer:) hvordan er interiøret? Har selv en e36 som jeg skal fikse nogen lunde sånn som din, lov å spørre om hvor mye du gav for den? eventuelt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 gratulerer med nydelig bil, senk og dobble enderør og du er i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 gratulerer med nydelig bil, senk og dobble enderør og du er i mål Tusen takk Senke skal jeg nok gjøre, men det venter jeg med til etter vinteren. Enderøret er akkurat skifta av forrige eier og bråker greit, får se om jeg kanskje også bytter den i vinter.. Har ikke allverden med penger, men det første jeg skal gjøre er og montere ccfl ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Gratulere med en kjempe fin bil Blir bra med ccfl! Å lykke til den 29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Får hive meg på bølgen av gratulasjoner Så veldig fin ut. E36 sedan gjør seg best i mørke farger. Lykke til med oppkjøringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Finfin E36 Lykke til med oppkjøringen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Konge førstebil det der. Ville vurdert dobble enderør da det er ut om om fangeren er bygd for det. Kan jo bare sveise på noe. Du får ha lykke til på oppkjøringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Konge førstebil det der. Rimelig godt fornøyd ja, blir nok ny eksos etterhvert. Den som er på nå støyer endel pluss at jeg har nok en lliten eksoslekasje virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Fin bil, i hvertfall foran. Den der bakrutesenkeren kan du trygt fjerne, bilen ser tammere ut med den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Fin bil, i hvertfall foran. Den der bakrutesenkeren kan du trygt fjerne, bilen ser tammere ut med den på. Nja.. Hver sin lyst To ting som irriterer meg med bilen om dagen, den sporer alt for mye og har et irriterende problem med instrument lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Nå har jeg montert CCFL ringer og skiftet til svarte nyrer på bilen.. Har ikke giddet og tatt bildet siden kun det ene CCFL settet fra Norvatio fungerte. Altså to ringer som jeg ikke fikk liv i. Har sendt mail til Norvatio så håper å ha på plass et nytt sett i løpet av uka. Ellers så MÅ jeg skifte potta bak, lyden blir helt jævelig på langkjøring. Skal senke etter vinteren. så lurer litt på hva slags sett jeg skal kjøpe, har ikke lyst på for mye senk.. Fikk forresten lappen 26.September Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Gratulerer med førerkort 40/30 er passe senk hvis du ikke vil ha bilen for lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå