///Stokk1 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Nei hvis du får fikset den der for under 30 000 så unner jeg deg det.. Som regel ville jeg sagt at det ikke finnes tvil i mitt hode om at den der blir kondemnert.. Kondemnert ja.. Hadde jg vært så velsignet og hatt kasko så Mesteparten av deler får jg brukt gjennom delebil av en kompis.. Tru det eller ei panseret er helt, bare en skramme på ene siden. Frontrute får jg vel dekt gjennom forsikringsselkapet for 2000(?) i egenandel. Som sagt dette er en privatperson som driver på fritiden som oppretter og lakkerer. Han jobber for svigerfaren min, så kall det en vennetjeneste. Min 15 tusen for lakk+oppretting blir det uansett.. Hadde selvsagt aldri vurdert oppretting hadde jg ikke fått det for under 30k Huff, er vel kanskje bare jg som er for optimistisk.. Ikke morro å vrake bil, hvertfall da du har del-kasko og har gitt såpass mye for bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Føler med deg der... kræsja med en elg i en toyota celica en gang, selv om det bare var frontruta, en sideskjerm, panser, en lykt og speilet som gikk så kom det på 26 tusen, og jeg hadde kun delkasko som selvfølgelig ikke dekket elgdreping.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Nei hvis du får fikset den der for under 30 000 så unner jeg deg det.. Som regel ville jeg sagt at det ikke finnes tvil i mitt hode om at den der blir kondemnert.. Kondemnert ja.. Hadde jg vært så velsignet og hatt kasko så Mesteparten av deler får jg brukt gjennom delebil av en kompis.. Tru det eller ei panseret er helt, bare en skramme på ene siden. Frontrute får jg vel dekt gjennom forsikringsselkapet for 2000(?) i egenandel. Som sagt dette er en privatperson som driver på fritiden som oppretter og lakkerer. Han jobber for svigerfaren min, så kall det en vennetjeneste. Min 15 tusen for lakk+oppretting blir det uansett.. Hadde selvsagt aldri vurdert oppretting hadde jg ikke fått det for under 30k Huff, er vel kanskje bare jg som er for optimistisk.. Ikke morro å vrake bil, hvertfall da du har del-kasko og har gitt såpass mye for bilen.. Uff uff.. Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Kjørt av veien 2 ganger på 14 dager? Er vel alt annet enn uflaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Kjipt når slikt skjer...! Men tror nok at det er en smule optimistisk å rette den der opp igjen, iallefall til den prisen.. Må vel også vurdere om det er verdt det! Men bilen har vel langt høyere affeksjonsverdi enn hva den faktisk er verdt. Uansett, om du får gjort lakkering og slikt så billig, så kan det kanskje lønne seg å kjøpe en ny billig E36 men som i det minste er hel, og så spandere litt lakk og fiks på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Kjørt av veien 2 ganger på 14 dager? Er vel alt annet enn uflaks.. Første gangen var i Desember, andre gangen var nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Ok, det skrev du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 nei nei. fort gjort detta. får håppe du får biln likke fin igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Det har det som absolutt ikke skulle skje, skjedd ! er stygt å si det,men er sant : her er grunnen til at BMW er dyrt å forsikre,spesielt for unge mennensker synd med bilen kompis men håper du velger BMW neste gang også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 ja. det er en god grunn me de forsikringene. gjorde akurat det samme og bor i nabo komunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Vil kalle det optimistisk å få retta den bilen der og reparert skadene billigere enn å få kjøpt seg en ny bil som er i samme stand som denne var før smellen.. Kjipt uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 23 000 er ikke dårlig.. Forsikringsselskapet mitt takserte skadene på min E36 til over 140 000, og den hadde mye mindre skader enn din. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100113&postdays=0&postorder=asc&start=0 (bilder nederst på første side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå