narcatis Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 fant da på gs bildeler. men e ikkje tuv godkjendt:p. mangla cat:p
KeRu (Joavg) Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 ingen så har erfaring med effektanlegg til e39? mange som har effektanlegg til e39.. koster bare mye penger da.. mange som skal ha 5 - 9 000,- bare for effekt fra kat og ut på e39..
KeRu (Joavg) Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 btw: helt nydelig utført.. ser jo orginalt og pent ut!!
narcatis Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 btw: helt nydelig utført.. ser jo orginalt og pent ut!! Takk
narcatis Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Nåken så har fått godkjendt og nedskreve kompressor i vognkort her på forume? har søkt men tar så mången måna den dere søknaden, vil prøva og få bilen godkjendt, går da kje så kjøre eg uten godkjennings papirer:-)
Kentan-racing.com Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Ga vekk et m3 grenrør til en kompis som har montert det på en 320 motor og vi mener og kjenne at motoren har litt forandret karakteristik.. Lyden er blitt penere.. Og virker som den er litt mere futt i på høyere turtall.. Vil kanskje tro at detta eksosanlegget kan funke fint på din bil.. Kompressor=mere luft.. sportseksos er åpnere og da får motoren puste mye mere fritt.. Tror du kan merke litt.. Grenrørene der var litt like m3ns grenrør.. Kent
E30_Dale Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Kor befinne denna bilen seg henne i Norges langstrakte land?
narcatis Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Ga vekk et m3 grenrør til en kompis som har montert det på en 320 motor og vi mener og kjenne at motoren har litt forandret karakteristik.. Lyden er blitt penere.. Og virker som den er litt mere futt i på høyere turtall.. Vil kanskje tro at detta eksosanlegget kan funke fint på din bil.. Kompressor=mere luft.. sportseksos er åpnere og da får motoren puste mye mere fritt.. Tror du kan merke litt..Grenrørene der var litt like m3ns grenrør.. Kent Ok. har kjørt andre bila før og etter montering av grenrør, e litt merkbart. Men lure litt på om eg berre skal bestilla meg et så passe te orgonal eksosen min eller om eg skifte heile veien. har ikkje lust at bilen skal bråka møkje, vil at den skal vera stille og sprek .... men takk for info
narcatis Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Kor befinne denna bilen seg henne i Norges langstrakte land? Den befinne seg mellom Bergen og Stavanger. Bømlo\ Mosterhamn... Å der lika bilen seg
narcatis Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Har kjøpt meg grenrør no , slenge ut nåken bilde når eg har fått montert da
S. Gunstad Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Heftig med kompressor Merker du store forskjell effektmessig? 10 tusen må jo være et røverkjøp ... Grei på pris på noe som kan bli 100 hk.
narcatis Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Heftig med kompressor Merker du store forskjell effektmessig?10 tusen må jo være et røverkjøp ... Grei på pris på noe som kan bli 100 hk. Merke ein del forsjell ja , fin lyd med kompressor. Men kunne tenkt meg litt te hk, så no skal eg montera grenrør og tenkte kansje og få bilen mappa i sommar , då e da vertfall øve 250hesta
narcatis Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Her e grenrøro montert. blei litt kvassare lyd i bilen
Netlandet Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Stilig med kompressor Ble nok litt mer futt i B20'en da tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå