Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nåken så har fått godkjendt og nedskreve kompressor i vognkort her på forume?

har søkt men tar så mången måna den dere søknaden, vil prøva og få bilen godkjendt, går da kje så kjøre eg uten godkjennings papirer:-)

Skrevet

Ga vekk et m3 grenrør til en kompis som har montert det på en 320 motor og vi mener og kjenne at motoren har litt forandret karakteristik.. Lyden er blitt penere.. Og virker som den er litt mere futt i på høyere turtall.. Vil kanskje tro at detta eksosanlegget kan funke fint på din bil.. Kompressor=mere luft.. sportseksos er åpnere og da får motoren puste mye mere fritt.. Tror du kan merke litt..

Grenrørene der var litt like m3ns grenrør..

Kent

Skrevet
Ga vekk et m3 grenrør til en kompis som har montert det på en 320 motor og vi mener og kjenne at motoren har litt forandret karakteristik.. Lyden er blitt penere.. Og virker som den er litt mere futt i på høyere turtall.. Vil kanskje tro at detta eksosanlegget kan funke fint på din bil.. Kompressor=mere luft.. sportseksos er åpnere og da får motoren puste mye mere fritt.. Tror du kan merke litt..

Grenrørene der var litt like m3ns grenrør..

Kent

Ok. har kjørt andre bila før og etter montering av grenrør, e litt merkbart. Men lure litt på om eg berre skal bestilla meg et så passe te orgonal eksosen min eller om eg skifte heile veien. har ikkje lust at bilen skal bråka møkje, vil at den skal vera stille og sprek :) .... men takk for info :wink:

• 1 month later...
Skrevet
Heftig med kompressor 8) Merker du store forskjell effektmessig?

10 tusen må jo være et røverkjøp ... Grei på pris på noe som kan bli 100 hk.

Merke ein del forsjell ja :), fin lyd med kompressor.

Men kunne tenkt meg litt te hk, så no skal eg montera grenrør og tenkte kansje og få bilen mappa i sommar :D , då e da vertfall øve 250hesta :wink:

bq8vm3ityqdnh3r7cl3h.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...