narcatis Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 ok, trur nåkk at dysene e litt større:p. men eg må vertfall kjøpa meg større:S. har fått "mappa/chippa" bilen min eg og, men får bensinkutt:o(, kjører med 0.8 i ladetrykk. kjøre du med org bensinpumpe?
2fast4u Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 ok, trur nåkk at dysene e litt større:p. men eg må vertfall kjøpa meg større:S. har fått "mappa/chippa" bilen min eg og, men får bensinkutt:o(, kjører med 0.8 i ladetrykk. kjøre du med org bensinpumpe? mulig større.. hør me de som chippet om dysestørrelse.. kjøpte større bensinpumpe jeg.. hos a-dekk kjører med 0,74 i trykk jeg (ble målt helt nøyaktig) måleren i bilen viser bare 0,5 men det er jallamåler tror jeg.. flytter seg gaanske bra nå etter at jeg fikk tetta kompressoren min med simringer:) tenkte å benke i sommerferien igjen;) fått montert cooler å nå ikke kjør om du får bensinkutt..skummelt.. jeg fjerna orginal btr også.. og kjøpte en annen hos a-dekk. den du har er for voldsom tror jeg..
narcatis Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 ok, trur nåkk at dysene e litt større:p. men eg må vertfall kjøpa meg større:S. har fått "mappa/chippa" bilen min eg og, men får bensinkutt:o(, kjører med 0.8 i ladetrykk. kjøre du med org bensinpumpe? mulig større.. hør me de som chippet om dysestørrelse.. kjøpte større bensinpumpe jeg.. hos a-dekk kjører med 0,74 i trykk jeg (ble målt helt nøyaktig) måleren i bilen viser bare 0,5 men det er jallamåler tror jeg.. flytter seg gaanske bra nå etter at jeg fikk tetta kompressoren min med simringer:) tenkte å benke i sommerferien igjen;) fått montert cooler å nå ikke kjør om du får bensinkutt..skummelt.. jeg fjerna orginal btr også.. og kjøpte en annen hos a-dekk. den du har er for voldsom tror jeg.. har du bilde av oppsette ditt no? med cooler? trur ikkje at eg har plass te nåke cooler:S:o(. har du benka bilen tidligare? veit du kor mången hesta du har ca?. ka betalte du for bensinpompo då? og kossen var den og skifta?
2fast4u Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 ok, trur nåkk at dysene e litt større:p. men eg må vertfall kjøpa meg større:S. har fått "mappa/chippa" bilen min eg og, men får bensinkutt:o(, kjører med 0.8 i ladetrykk. kjøre du med org bensinpumpe? mulig større.. hør me de som chippet om dysestørrelse.. kjøpte større bensinpumpe jeg.. hos a-dekk kjører med 0,74 i trykk jeg (ble målt helt nøyaktig) måleren i bilen viser bare 0,5 men det er jallamåler tror jeg.. flytter seg gaanske bra nå etter at jeg fikk tetta kompressoren min med simringer:) tenkte å benke i sommerferien igjen;) fått montert cooler å nå ikke kjør om du får bensinkutt..skummelt.. jeg fjerna orginal btr også.. og kjøpte en annen hos a-dekk. den du har er for voldsom tror jeg.. har du bilde av oppsette ditt no? med cooler? trur ikkje at eg har plass te nåke cooler:S:o(. har du benka bilen tidligare? veit du kor mången hesta du har ca?. ka betalte du for bensinpompo då? og kossen var den og skifta? har benka tidligere ja.. men var lekkasje igjennom kompressoren.. så den gikk i nødprogram, etter 0,2 i ladetrykk pga det.. betalte vel 1300 tror jeg.. var litt jobb å skifte den.. mye dilldall som er festet til men går greit da;) gikk akkurat med cooler,enda det er orginal front.. men kunne ikke vært 1mm høyere den coolern..passet perfekt;)
narcatis Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 ok. lure på om eg skal prøva og få plass te ein eg og:p. merka du forsjell? e vel ikkje merkbart om du ettermontere cooler?
2fast4u Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 ok. lure på om eg skal prøva og få plass te ein eg og:p. merka du forsjell? e vel ikkje merkbart om du ettermontere cooler? klart d e merkbart.. rørene er jo iskald dem;) blir ganske varmt om du ikke har ic.. anbefales (ser bedre ut også.hehe)
narcatis Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 ok. lure på om eg skal prøva og få plass te ein eg og:p. merka du forsjell? e vel ikkje merkbart om du ettermontere cooler? klart d e merkbart.. rørene er jo iskald dem;) blir ganske varmt om du ikke har ic.. anbefales (ser bedre ut også.hehe) veit da blir varmt, kan ikkje ta på presso ette ein kjøretur;o). men har liksom kje plass te røyrane fra presso og ner i fronten og opp igjenn:S. du kan jo sjå på bildo av oppsette mitt, e ikkje go plass der:S. me har jo ikkje samme kompressor osv. kor merkbart e da cirka? veit jo at motoren har da bedre med kaldast muli luft, men viss eg kje har plass får an leva i varmen:p
Haug530D Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Kompressoren har da vel og bedre når den e kald regne eg med.
narcatis Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Kompressoren har da vel og bedre når den e kald regne eg med. Kompressoren vil vera varme uansett om eg har intercooler eller ikkje, for ein intercooler koble du mellom trykksio på kompressoren og luft spjelde på motoren. Når kompressoren presse samen luft som blir komprimert stige tempraturen, så kompressoren vil alti ver varm, men oljekjøler osv hadde jo hjelpt på tempen.
narcatis Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Kjøpt og betalt meg 2 søyler løftebukk no , får den no i veko, tirsdag\onsdag Bunnramme Assymetriske armer 220V/50Hz/16Amp 3,2t Løftekapasitet Maks bredde 3420 mm Løftehøyde 1900 mm Min.Høyde 110 mm Byggehøyde 2826 mm Innv.Søyleavstand 2838 mm Ytre bredde 3420 mm Hastighet ca 50 sek Vekt 700 kg
narcatis Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Gratulerer! Er som natt og dag med og uten løftebukk takk takk .... kjenne te da:p. skifta motor på ein tidligare 5 serie eg hadde på grusen ... men blir kjekt og få da litt opp i lufto
Haug530D Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Nei, man skrur da for faen ute i det fri! Flott å skru i det fri når det er fint vær, skiftet alle støtdemperne på bilen min rett utenfor, riktignok ikke grus da men.
narcatis Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Nei, man skrur da for faen ute i det fri! Flott å skru i det fri når det er fint vær, skiftet alle støtdemperne på bilen min rett utenfor, riktignok ikke grus da men. går fint da, på sommars dajen . skifta demparane mine sjøl utforbi på asfalt. men no e da slutt på da .... Har ikkje lugge og skrutt på bilen min på snart 3år no Løftebukk så e tinjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå