Gå til innhold

Nybygd E39 520 ferdig 18. sept 08 fra automote

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det kronestykker det er spaca ned cat-killeren med? ;) kunne spart seg for det er min meining.

syns også det ser litt rart ut med badlook panser. for enden på panseret helt inne med lyktene følger ikke linjene til nyrene..

og da virker nyrene så høye ut.

Det er rørbiter som er mellom cat-killern og fangern,

jeg syns dete er en kul detalj, og pga så store hjul blir selve bilen fort høy og da spesielt denne framfangern. cat-killern ser jo bare dum ut om den kommer for langt opp, syns den må ha "kontakt" med bakken.

Så forresten bygget ditt. Helt konge!

Syns badlooken ser knall ut jeg. Er vanskelig å se linjene til nyrene på disse bildene.

Men er ikke sjokkert over kritikken

var en spøk det med kronestykkene da, såg at det var røyr biter ;)

men jeg ser det før meg hvordan det ville blitt uten de røyra.. hadde nok blitt litt høyt ja..

bygger den fronten mindre ned enn andre? eller virker det bare slik pga de store felgene?

hadde vært kult å prøve på å "senke" nyrene også ned til linjene til panseret tror jeg, for det er ingen tvil om at bad look er kult da..

men hadde sikkert blitt enda kulere om dem ikke hadde vært så høye om du forstår :)

Er nok en kombinasjon av litt høy fanger og store hjul som gjør att den har såpass til avstsand..

Fins mange fler ting som "kunne" vært gjort med bilen, men som folk må forstå er dette som mange andre biler som kommer fra automote kundebiler hvor kunder legger igjen x-antall tusenlapper og blir enige med sivert/automote hva de kan får for de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater badlook. Ødelegger like mye som øyelokk.. Kjipt man ikke kan nappe av badlook senere da..

Ellers så ser det ut som om felgene er i krom? Hadde vært 100 ganger bedre i sølv med krom/polert kant..

Liker skjermbuene da :)

Ingen tvil om att vi har forskjellig smak hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...