Gå til innhold

Nybygd E39 520 ferdig 18. sept 08 fra automote

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja, noen følte seg truffet..

:roll:

Ja, jeg er ekstremt missunelig på denne bilen, du traff spikeren på hodet, gratulerer!

:roll:

Hvem er du til å fortelle trådstarter noe annet? Hva har du gjort, hva brenner du for?

Jeg kommenterte bare hva jeg syns om bilen, that's it.

Hvem jeg er og hva jeg har gjort... hvor gammel er du egentlig?

Jeg trenger ikke forsvare noe ovenfor deg, gjør jeg vel?

:?

Invidualisme er jeg for, ikke misforstå!

8)

Gjør oss alle en tjeneste, ikke forsøk å fremstå som mer inteligent enn du faktisk er, eller blås opp mine egne eller andres meninger utover det vi faktisk mente og sa.

Du må gjerne forsøke å tilegne oss egenskaper og andre småligheter i din lille banale verden, men i fremtiden, ta det på pm, eller bedre, ikke forsøk å snakk over deg selv, du fremstår bare som mindre begavet.

Hvis folk brukte tida de bruker på å kritisere andre på å faktisk gjøre noe positivt selv hadde verden vært.. Vel.. Urealistisk. Det kommer aldri til å skje. Men en kan håpe

Fantastisk innspill, jeg foreslår at du melder deg frivilling som minerydder eller annet tilsvarende "positivt" for menneskeheten og dets beste - lykke til!

:?:roll:

Se der ja.. Personangrep.. Da var igrunn sirkelen sluttet :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte bilen svært godt utseendemessig 8) Tyskernes svar på clean-look hvis ikke gjellene hadde vært der. Stilig bygg! Litt synd det ikke finnes styling-bakfangere til E39 uten at det blir hengerumpe :(

Lurer dog på to ting:

* Den "bad-ass" panser/øyelokkene... Er de sveiset eller limt? Går de an å ta de bort lettvint dersom neste eier vil fjerne dem eller er det lettere å bytte panser?

* Regner med den sporer med de hjulene, - sporer det "mer enn vanlig" eller blir det omtrent som å kjøre på 18"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bilen svært godt utseendemessig 8) Tyskernes svar på clean-look hvis ikke gjellene hadde vært der. Stilig bygg! Litt synd det ikke finnes styling-bakfangere til E39 uten at det blir hengerumpe :(

Lurer dog på to ting:

* Den "bad-ass" panser/øyelokkene... Er de sveiset eller limt? Går de an å ta de bort lettvint dersom neste eier vil fjerne dem eller er det lettere å bytte panser?

* Regner med den sporer med de hjulene, - sporer det "mer enn vanlig" eller blir det omtrent som å kjøre på 18"?

Badlooken er nok sveiset og sparkla, så det er nok en del jobb å bygge det tilbake slik det var. Da er det nok enklere å skaffe ett nytt panser og lakkere det.

I følge sivert var bilen veldig behagelig å kjøre med tanke på hvor håpløs den egentlig skulle vært, men er nok mer behagelig med mindre hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer dog på to ting:

"Bad Ass" fronten er sveist på ja, så den blir der :-)

Sivert kjørte bilen ned til Gardemoen og han sa at den var helt grei å kjøre i forhold til at den har så store/brede hjul. Har ikke prøvd den selv.

Men regner sporing har en sammenheng ikke bare med hvor breie dekk men også rett hjulstilling.

Spørsmål om hva bilen kostet får nysgjerrige ta med kunden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det første du skrev er att bygget ser uprofft ut, og det etter min mening er ett utsagn og selve jobben, ikke det utseendemessige resultatet i hovedsak

I min kommentar legger jeg vekt på utseendet på bilen, ikke selve kvaliteten på bygget, det kan jeg vanskelig kommentere uifra kun å se på bilder.

Jeg legger også merke til fonten på dekalen i frontvinduet...

I min verden, så lyser det lite stil og klasse, det er min mening ok.

For mye er ikke bra, det er bare harry!

Her er et bygg som er laget etter hva jeg syns inneholder både stil og kvalitet.

http://forum.e90fanatics.com/e90fanatic ... -more.html

:wink:

Personlig DRITER jeg fullstendig om noen liker biler eller ikke, for i min værden tar dere feil, og det er det ingen som klarer å forandre min mening på.

Glimrende, jeg hater at alle biler ser like ut, så fortsett med din egen unike stil.

Selvom enkelte er uenige med deg

8)

Var meget pent bygg du referer til, selv om det også dær er muligheter til forbedringer.

Tror egentlig jeg skal legge opp diskuskjonen med deg å være enig at vi er uenig.

Men må jo bare igjen si att valg av font til merket i frontruta har lite med bygget å gjøre. Dårlig med grafikere på automote...

Men er forsåvidt enig i att fonten ikke er fin, men 2 min med tapetkniv, så er den borte.. Så syns det er en veldig snodig ting å bemerke, syns det har lite med bilen å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heisann.... Detta er min bil å det er jo morsomt å høra ka folk meine om bilen, positivt å negativt :)

Eg tok nåken valg når eg sa ka Sivert skulle gjør me bilen. Selfølgelig er kansje kje alt lika kult ,men ofta ser du det kje heilt føre dg kossen resultatet blir før bilen e ferdig.

Eg liker heller kje sånn strekk i dekka men skulle ein gjort nåke med det å beholdt dei felgane måtte det blitt ein heilt aen dimensjon valsing å kansje det måtte leggast i litt og. Eg bestillte og sølv felg med polert kan, men fikk feil... Men når det går 4-5 mnd for å få felgane til norge valgte eg å kje bytte dei :P

Og folk som seier bilden er drit å kjøra rull inn!! Seff er den stiv men null sporing så bilen e heftig å kjøre! Kjøpte spax understell til den som e justerbart i høgde og stivhet.. Et understell som tilsvarer K&W sitt sett til 18.000 bare dette e rimeligere. Når det gjelder høgden på bilen: Om folk har dårlig vei til huset sitt synn for dei.... ;)

SÅ va det MOTOREN, eg har ein audi med 460 hk å ein golf med 200 hk så eg ville ha ein bil å bare sige med å dei som har problem med det kan jo kose seg med d problemet ;)

Koffor kritisere Sivert å Automote for dette?? Ja dei bygge nok kansje ofta om biler med små motorer, personlig trur eg dette er for ska du kjøpe ein bil med stor motor er den dyr å kjøpe inn å med alt det dei legger ut på bilene blir det noen dyre biler.. Detta er bare det eg trur då men tar kansje feil :)

Eg skulle egentlig bygge meg ein E46 men fant denne med lakk skader å ALT utstyr du kan tenke dg å då virka det jo grett... Å Automote har aldri byggd 5 serie så eg tenkte d kunne væra kult :)

Detta va vel det eg hadde å sei :) Eg e nå ganske fornøyd med bilen å det syns eg personlig er det viktigeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.... Detta er min bil å det er jo morsomt å høra ka folk meine om bilen, positivt å negativt :)

Hei og velkommen.

Dette er egentlig et flott forum, som e ganske trivelig med hyggelige folk som hjelpe deg så gjerne om du har spørsmål. Men innimellom så dukker originapolitzei opp, og det ser desverre ut som det er de du har blitt utsatt for... :?

Men eg synes ikkje du skal bry deg noe med det. Eg har sett bilen "live" en gang den sto på vikshåland på torvastad, og likte utrolig godt det eg såg. Synes det er sprekt å style opp en e39 på den måten. :D (har sett en tråd med bilder av en e39 slik du IKKJE skal style den. ) ;)

får kje håpe de har klart å skremme deg vekk fra forumet, og at du fortsatt vil være her inne, for egentlig så er de en hyggelig gjeng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei eg bryr meg kje... Eg e fornøyd me bilen eg å har kjøpt bil av automote før å va fornøyd då og

Eg kjøpte faktisk denna bilen på karmøy.. men då va den rød å såg jævlig ut... Det som er litt stili nå er at når du ser bilen live ser den nesten ut som ein 3 serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei eg bryr meg kje... Eg e fornøyd me bilen eg å har kjøpt bil av automote før å va fornøyd då og

Eg kjøpte faktisk denna bilen på karmøy.. men då va den rød å såg jævlig ut... Det som er litt stili nå er at når du ser bilen live ser den nesten ut som ein 3 serie :)

Hehe, ja eg måtte kikka to ganger før eg såg ka det var. Synes du skla lage en bilde tråd om bilen din eg, så får de som like an se på og de som ikkje like an holde seg unna. :D E du ofta på Karmøy? Synes eg hørte rykter om at du va innante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg veldig lyst til å se den bilen i virkeligheten jeg også, når mange sier at den ser så liten ut :) Store og brede felger kan gjøre mye en bil.

Jeg synes automote ruller ut den ene tøffe doningen etter den andre jeg, og hadde det ikke vært for at jeg ikke er så gla' i så mye oppmerksomhet(positiv sådan) så skulle jeg glatt ha vurdert noe i samme bane som denne her.

Tøff bil, og gratulerer så mye til eieren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja får sjå ka eg orka, måtte nå bare fortella litt om den til folk å støtte Automote litt... Forstår ikkje koffor dei ska få sånn pepper bare for dei bygge bilar kunden vil ha..

Eg skulle ha 4 hjuls kontroll på den å då fekk eg og beskjed om at den ligna på ein 3 serie.. Dei hadde aldri sett ein så brei 5 serie å detta va på ett meget seriøst lakkeringsverksted, dei skrøyt forresten over arbeidet :)

Eg bur i vindafjord ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...