hagenisse Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Forresten noen som vet eksakt hvor lang bana er med den nye traseèn? Ikke helt eksakt, men ca 3.35 km. 20 mil på banen? Jeg hadde ikke 9 engang, men likevel var det lite bensin igjen. Ikke svære tanken på Z3, men...
-Anders- Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Høres ut som det ble et meget artig og vellykket treff. Jeg fikk ikke kommet i helgen pga jobb, men skal definitivt ut på banen neste sesong.
mortenam Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Fikk også sittet på med en E92 335i med sperre og r-dekk(en i hovedstyret?). Glemmer ikke det på en stund... Nei, jeg er i banekomiteen Men det var kjekt å ha deg med. Satte jo min beste rundetid på det heatet!
Kjetil Sømme Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Høres ut som det ble et meget artig og vellykket treff. Jeg fikk ikke kommet i helgen pga jobb, men skal definitivt ut på banen neste sesong. Ja, nå må du få ut fingern snart! Med så mye gromme deler du har på bilen nå, så må den få lufta seg litt!
///Mysild Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Høres ut som det ble et meget artig og vellykket treff. Jeg fikk ikke kommet i helgen pga jobb, men skal definitivt ut på banen neste sesong. Ja, nå må du få ut fingern snart! Med så mye gromme deler du har på bilen nå, så må den få lufta seg litt! ut å lufte engangsgrillen i fronten
336mik Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Forresten noen som vet eksakt hvor lang bana er med den nye traseèn? Ikke helt eksakt, men ca 3.35 km. 20 mil på banen? Jeg hadde ikke 9 engang, men likevel var det lite bensin igjen. Ikke svære tanken på Z3, men... Da har jeg vel ca 60 runder der på søndag da. Kjørte så og si akkurat opp 3/4 tank jeg,men jeg har 80liters tank da,og en motor som er ikke er større enn at den hører hjemme i en familiebil. Brukte vel ca 3 liter på mila vil jeg tro. Overrasket over at den nye delen er ca 1 km lang da(hadde tippet på 800-900 meter).Den får ihvertfall ned gjennomsnittshastigheten en del. Kjempe morro var den nye delen også,og når dem får curbs på denne blir det grise morro. Ellers må jeg si at den gamle bilen av en ix imponerte meg med hva stablitiet angår,og bremsene svikta jo heller ikke,så detta var bare gøy.
spruddel Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Om du ikke har lappen ennå så gikk det jo ganske brukbart vil jeg si ja! Hva sa "the old man" til det? Ja, svarte, den avkjøringa kom fort! Måtte stå på bremsen og krysse høyre felt og dobbel sperrelinje for å komme meg av.... Artig at ingen husket veien heller når vi kom til avkjøringa mot Våler Blir ikke sladding av nummerskilt på mine bilder heller. Møter man på et treff som dette må en tåle det. Noen som vet om mhfoto var der i helga? Jeg sa til pappa at jeg ikke kunne bli frakjørt heller, og han sa han synes det var tryggere å kjøre sånn som det der med bare folk som kan kjøre bil og er skjerpet istedenfor å kjøre i 70 bak en gammel dame, er jo sant det Var ikke bare du som krysset dobbel sperrelinje osv nei Var hvertfall veldig gøy å kjøre
-Anders- Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Høres ut som det ble et meget artig og vellykket treff. Jeg fikk ikke kommet i helgen pga jobb, men skal definitivt ut på banen neste sesong. Ja, nå må du få ut fingern snart! Med så mye gromme deler du har på bilen nå, så må den få lufta seg litt! Helt enig, bilen skal defintivt på bane neste år ut å lufte engangsgrillen i fronten:roll: Shut it, den blir snart borte
Ivrig86 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 var første gang jeg var på dette treffet å syns da det var bra oppmøte jeg men... å bra organisert utstilling å kjøring å kiosk å vask å alt... var helt topp syns nå jeg... angrer på at jeg ikke tok en tur på banen men kommer knall sterk tilbake neste år hehe Da SKAL jeg utpå ;P
BreitBau Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 og da SKAL jeg sitte på.. Noe sier meg at du har peiling på alternativspor?
vetu03 Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Noen som har anelse om hvilken type eksos det satt på den ene Gråe e46 m3n som var utpå der litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå