sveinis Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Uff, dette var trist! Så fin bil, alltid ille når sånt skjer, men takk og lov for at det gikk bra med dere! Stål og glass kan alltid erstattes, det er verre med kjøtt og blod! Si ifra om du skal selge noen deler av bilen. Jeg er interessert i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 utrolig fin 5èr med lys farge, fikk faen meg lyst på familie jeg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Viktigste er at dere klarte dere, en bil kan alltid erstattes Men hvordan klarte dere å havne på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Så det ikke missforstås, prøvde ikke på noen måte å være kvalm ell sarkastisk, jævlig trist med bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 oh holy crap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Dette må jeg si var skikkelig synd. Bilen din var jo blitt så pen og påkostet. Si gjerne ifra dersom du skal selge noen deler fra bilen. Da er jeg interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Uff... dette var leit!! Men si ifra om du skal selge deler vist den blir kondem....(Hvis du får beholde bilen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Nei nei nei! dette var trasige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Utrolig synd, var en veldig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå