Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så da kan du vel kanskje forllare hvorfor han plutselig ikke engang gidder å svare på PM lengre? og hvordan greier han å "sette inn" penger på kontoen min uten at jeg ser det? jeg sjekka DAGLIG... eneste jeg ba om var 300kr i retur siden varen aldri kom... thats it..

Skrevet

PLEASE legg nå det til side. hvor gammel er du?

PM eller ikke, jeg svarer deg jo her i full offentlighet... varen er sendt og du har motat den, men siden du satte igang et ramaskrik etter det hadde gått 3 dager uten at noe lå i posten din, så skjønte du kanskje at du hadde dritt deg når du omstider fikke den eller? så nå må du nesten bare holde det gående....

men uansett. alle telefonene er solgt, og jeg håper folk er fornøyd.

Skrevet

Som sagt før så jeg vet han ikke har fått den og han har heller ikke fått pengene du skulle sette inn. Hadde du godtatt å bli lurt????

Du burde heller vært voksen nok til å innrømme at varen aldri er sendt og at du ikke har tilbakeført pengene slik du sier du skulle gjøre.

Ellers sier vel signaturen på innleggene dine mye om hvor voksen du er

:wink:

Skrevet

lol, ja hvis du tror på det så haha

siden jeg IKKE har fått noen verdens ting av deg, og ikke pengene tilbake heller så skal denne saken ALDRI legges til side!

men du svarer jo fortsatt ikke på det jeg egentlig spør om?

Skrevet

det du sier gir jo ikke mening engang.. "så selvfølelig er det uaktuelt og returnere pengene". hvorfor sa du så på PM at du hadde sendt pengene tilbake da? nei er som jeg sier, bare jug og dumme forklaringer på hele gubben

Skrevet

ja, det er jo greit, det kan skje. men så sendte han den igjen, og den fikk jeg heller ikke, så da slutter jeg å tro på at det er posten sin skyld hver gang. og jeg skulle likt å hørt forklaringa på overføringa av penger?

Skrevet

skulle likt å hørt hvorfor denne tråden fortsatt er oppe jeg da... utifra hva jeg kan se så er dette en salgstråd, men alt er solgt, så denne tråden kan bare forsvinne i mengden

• 3 weeks later...
Skrevet

Kjøpe brukte telefoner av folk på bimmers.no har jeg svært dårlig erfaring med... Kvittering som selvfølgelig skal følge med følger aldri med. Det slår ikke feil.

Skrevet

daglig leder må skrive ut en slags kvitering. jeg har sagt det ikke følger med kvitering på telefonene og det er heller ingen garanti, så da igjen er vel en kvitering ganske unødvendig.

minne kortet skal jeg sende med "kviteringen"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...