Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

Går unna om dagen Kristian. Litt liddeskap hører tydligvis også med. Morro følge deg via bilder. Får vel ta et lokalt treff når du blir ferdig da ;-). Selv har jeg fått litt tid til mindre polering og innvendig rens av intre rør ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var jaggu motoren på plass i motorrommet og :D Fikk heist den nedi for en times tid siden..brukte laaaang tid på å sette i powerflex i casterstagene, så blei ltt seinere enn forventa..men men Se om jeg får start på den i morra hvis innsuget mitt "ligger i postkassa" :lol:

6klip6jbbaczd0o80zcc.jpg

u2le3t5dczq9agaummjt.jpg

Blir bra dette, til sammenlikning så har jeg 18mm stabstag bak og 27mm foran når jeg får sommlet meg til å skifte det foran , må visst løsne motor.

Ja så du hadde satt på noen "litt voksne" stabstag..hehe Vil trur det er vanskelig å bytte forran uten å røre motoren ja, for meg var det ikke akkurat så fyktelig vanskelig :lol:

Stadig vekk framgang her jo, åssen orker du det i varmen da?

Tror denna blir feit når den blir ferdig med en motor som følger opp utseende.

Takk for det :) Kan jo ikke ligge på latsiden selv om det er varmt og pent vær veitu Trond 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å nærme seg, og bilen er forventa på hjula igjen på fredag/Lørdag :D Var i oslo i stad og leverte mellomakselen på Uni-cardan til kapping, sveising og balansering. Også innom GS å bestilte meg 2 Utgående m3-flenser til diffen og ny giroverførings-stang samt ett nytt hjullager bak da det ene tok kvelden da jeg pressa ut stikkakslene i stad. Får de delene på torsdag, mens mellomakselen ble jeg lovet ferdig på fredag =) Så mer får jeg ikke gjort før det gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...