///Naitsirk Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Noen i nærheten som har del nr 12 liggende ?? Den knakk etter en litt ivirg giring i går kveld...
thorbis Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 rune har sikkert no liggende. jeg trur jeg har brukt min siste serru.
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Jaså, du (og glenno) er ute på lørdags formiddag og kjører gris? Så dere nok!
///Naitsirk Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Jaså, du (og glenno) er ute på lørdags formiddag og kjører gris? Så dere nok! Hæ? Har ikke sett glenn sida forrige helg jeg Men var i Hokksund i går ja så ikke umulig at du så meg ihvertfal..hehe
///Naitsirk Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Bilen fikk seg en runde med tectyl i helga som var, samt nye endeledd og bærearmer forran Blir å bytte traversforinger og mellomaksel-lageret nå til helga, og hvis tida strekker til så blir det nye ventiltettninger oxo =) Skulle hatt noen nye dempere fant jeg ut da jeg satt å bytta forstillings-delene, den ene lakk ganske mye olje =/ Men det får nok bli til våren...
GeirAndre Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 blitt mye banning de siste dagene nå vel hehe
///Naitsirk Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Blei en del på første sida ja
///Naitsirk Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Nyvaska bil i sprengkulda ;D Sorry mobilkvaliteten
helgeb Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 det var faen meg gromt med den bilen mot bakken!! har kamera jeg hvis vi skal ta noen bilder oppi der
Hans Wilhelm Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Nyvaska bil i sprengkulda ;D Sorry mobilkvaliteten Trodde du hadde slutta å henge oppe i skibakken jeg??? Nydelig bil ihvertfall.
Rune B. Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Hei Kristian! Du har en flott bil altså HAr du fått ordna opp i problemene med styringsenheter osv..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå